ATO'ya şikayet var

Güncelleme Tarihi:

ATOya şikayet var
Oluşturulma Tarihi: Mayıs 12, 2007 19:39

Haberin Devamı

Teşekkürler AnkamallTeknosaSORUNBahçelievler’ den bir tüketicimiz Ankamall Teknosa’dan Samsung marka bir cep telefonu alır. 1 hafta sonra telefonda batarya arızası baş göstermeye başlar. Kullanıldıktan 4-5 saat sonra telefonun şarjı bitmektedir. Telefon garanti kapsamında olduğu için servise gönderilir. Fakat aradan yasal süre olan 30 iş günü geçmesine rağmen servisten ses seda çıkmaz. Tüketicimiz telefonun peşine düşer. 3-4 gün sonra telefonun arızası giderilmiştir notuyla teslim alır. Teslim alır ama, telefonu açamaz. Servise giden telefon, farklı arızalar ile tüketicimize geri dönmüştür. Tüketicimiz bu defa ATO’yu arayarak sorununu çözmek ister.ÇÖZÜMArkadaşlarımız derhal Teknosa ile temasa geçtiler. Sorunun çözümünü istediler. Teknosa hiç beklemeden tüketicimizin almış olduğu telefonu başka bir ürün ile değiştirdi. Teknosa’ya teşekkür etmek de bize düştü. Bu kadar fiyat farkı olur mu?Tüketicimiz ND... yazıyor: 22 Nisan 2007 Pazar günü Atakule Limon Company butiğinden büyükbeden kıyafetler aldım. Satın aldığım kıyafetlerin tamamı büyük beden ürünleriyle ünlü Christine Cotton Club marka kıyafetlerdi. 25 Nisan 2007 Çarşamba günü dolaşmak amacıyla Bahçelievlere gittim. "Büyük beden kıyafet bulunur" yazısını görünce dikkatimi çekti ve Butik Orhan isimli mağazaya girdim. Kıyafetlere bakarken, Pazar günü Butik Limon’dan aldığım bir kıyafetin aynısını gördüm ve fiyatını merak ettim. Aldığım cevap beni çok şaşırttı. Limon Butik’de 119 YTL fiyat verilen bluzun aynısı, bu mağazada sadece 30 YTL idi. Mağazaların veya butiklerin, bulundukları semtlere ve giderlerine göre ürünlere değişik fiyatlar vermesi elbette kabul edilebilir bir durum ancak, aynı üreticiden aynı markayla alınan ve satışa sunulan ürünün fiyatları arasında 89 YTL fiyat farkı olması hangi gerekçelerle açıklanabilir, merak ediyorum. Bu düpedüz çok fazla alternatifi olmayan büyükbeden alıcısına atılmış bir kazıktır.Sinan Aygün’den  açık mektupTürkiye, 22 Temmuz’da Cumhuriyet tarihinin en önemli seçimlerinden birine gidiyor. Ne yazık ki seçim tarihi "talihsiz bir tarih" oldu. Milyonlarca insanımızın tatillerini geçirecekleri bir döneme denk geldi. Halkımızın tatil planları bozuldu, "tatil mi sandık mı?" açmazına düştü.Değerli ATO üyelerii saygıdeğer Ankaralılar...Aslında yapacağınız seçim son derece basit. Bir düşünün, önemli bir işiniz olduğunda tatil planınızı buna göre yapmaz mısınız? Birkaç gün öne alır ya da ertelemez misiniz? O yüzden hiç kafanız karışmasın. 22 temmuz’da çok önemli bir işiniz ve göreviniz var. Her türlü planınızı bu önemli güne göre yapmamız gerekir. Bundan daha önemli bir işimiz yok. Bugün Pazar. Seçmen listeleri askıya çıktı. Muhtarlığınızı ziyaret edin ve bilgilerinizin doğruluğunu kontrol edin. İsminiz yer almıyorsa, gereğini yapın. Vatandaşlık numaranızı da ekletmeyi unutmayın. Saygıdeğer ATO üyelerine bir çağrım var. Yanınızda çalışan personellerinizi ikna ederek, izinlerini 22 Temmuz dışından bir tarihte kullanmalarını sağlayın.Çalışanlarımız da yıllık izinlerini 22 Temmuz’da kullanmamaya gayret etsinler. Sandık önümüze gelsin. Oylarımızı kullanalım, sonra tatlı tatlı tatilimize çıkalım. Ne dersiniz?OY KULLANMAK DA BİR TÜKETİCİ SORUMLULUĞUDURATO Tel: 2855039 fax:2855093 sinanaygun@atonet.org.tr

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!