ATO'ya şikayet var

Güncelleme Tarihi:

Oluşturulma Tarihi: Mart 28, 2007 20:50

Tüketici ’alo’ desin artıkAnkara Mamak semtinde oturan bir tüketicimiz, 13 Ocak 2007 tarihinde GSM CENTER İletişim Sistemleri Pazarlama Sanayi ve Ticaret Limited Şirketi’nden Sony Ericsson marka W700l model cep telefonu almış. Cep telefonunu alır almaz ŞEKER SİGORTA’dan Cepkask -telefon sigortasını- yaptırmış. Tüketicimiz aynı gün Turkcell ve Avea hattı da almış. 15 Ocak’ta telefon hatları açıldığında telefonun arızalı olduğunun farkına varıp, hemen satıcı şirket kanalı ile servisine göndermiş. 20 Ocak 2007 tarihinde onarıldı diye, kendisine gönderilen telefonun onarılmadığının farkına varmış. Telefon aynı gün KVK Teknoloji Ürünleri ve Ticaret Anonim Şirketi Servis Rezervasyon Formu ile servisine gönderilmiş. Yetkili firmalara yaptığı müracatta telefonun yenisinin verileceği ancak yurtdışından gelecek telefon için beklemesi istenmiş. 55 gündür aranmayı bekleyen tüketicimizi ’ne arayan ne soran olmuş!", o da çareyi ATO TÜKETİCİ ŞİKAYETLERİ MERKEZİ’ne başvurmakta bulmuş.Şimdi biz de KVK’ya açık bir çağrı yapıyoruz? Bu müşterinin sorununa çözüm bekliyoruz. Geç kalan hizmetSORUNAnkara Esat’ta oturan yeni evli çiftimiz yeni taşdıkları evin balkonu için kapala yaptırmak üzere AYS CAM KAPI SİSTEMLERİ firmasına başvurmuşlar. Firma ile tüketicilerimiz, on gün içerisinde işi teslim etmek üzere sözleşme imzalamışlar. 500 YTL. Peşin, kalanını iki eşit taksite bölmek üzere anlaşmışlar. Tüketicimiz, firmanın ölçü almak için randevu verdiği tarihte evde beklemesine rağmen, gelen giden olmamış. İkinci gün firmayı aramışlar. Firma ölçüm içini birini göndereceklerini söylemiş. Firma gelmiş, ölçüleri almış. gerçekten o gün firma yetkilisi gelmiş ölçüyü almış, ancak bu defa da aradan bir hafta süre geçmiş olmasına rağmen, gelen giden olmamış. Tüketicimiz bizi arayarak yardım talebinde bulundu.ÇÖZÜMATO Tüketici Hizmetleri Merkezi’ndeki görevli arkadaşlarımız, hemen ilgili firma ile ilişkiye geçtiler. Tüketicinin talebini ileterek sorunun çözülmesini istediler. Firma, yaşadığı özel sıkıntılara rağmen hemen ertesi gün tüketicimizin evine giderek montajı gerçekleştirdiler. AYS şirketine çok teşekkür edeyoruz.DİKKAT! KARA LİSTE ARTIYORATO Başkanı Sinan Aygün diyor ki; Ödenmeyen kredi kartları borçları yüzünden kara liste sürekli artıyor. Bugün itibariyle kara listede bulunan tüketicilerin sayısı 570 bini aşmış durumda. Tabii bunun nedeni de kredi kartı faizlerinin hala çok yüksek olması. Yapılması gereken aslında oldukca basit. Tüketici olarak alınması gereken önlemler var. Öncelikle yüksek faiz uygulayan bankaların kredi kartlarından sakınmak gerekiyor.
Haberin Devamı

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!