ATO'ya şikayet var

Güncelleme Tarihi:

Oluşturulma Tarihi: Mart 13, 2007 20:53

Suyu kullanmak suyla oynamakATO Başkanı Sinan Aygün’den çağrı: Tüketici dostlarım, sıkça karşılaşılan bir sorun da ürünün "kullanım hataları" dır. Lütfen ürününüzü gösterildiği şekilde kullanınız. Kullanım hatalarından dolayı ortaya çıkan sorunları çözmek her zaman mümkün olmuyor. Doğru kullanmadığınız bir ürün arızalandığında ya da kullanılamaz hale geldiğinde bu ürünü değiştiremezsiniz. Biz Türkler suyu kullanmaktan çok suyla oynamayı severiz. Bir de araba yıkamak olunca deymeyin keyfimize. Ancak bunun da bir kuralı var. Nasıl sokak ortasında kurban kesilmesi yanlışsa, modern kent yaşamında evimizin önünde dosta düşmana karşı araba yıkayıp, her tarafı berbat etmek de o derece yanlış. Aracınızın bütün çamurunu suyla birlikte yola bıraktığınızı bir düşünsenize?. Bunu yapıyorsanız tertemiz yolları olan Avrupa kentlerine hiç özenmeyin. Eğer otoparkınız ve garajınız yoksa, araba yıkama servislerini kullanmak bize daha çok yakışan bir davranış. www.atonet.org.tr/ ankara@hurriyet.com.trTüketici suyu nerede tüketiyor?TÜKETİCİ değince, tüketicinin en hayati ihtiyaçlarından su tüketimi aklıma geliyor. Küresel ısınma nedeniyle bu kış neredeyse bahar havasında geçirdik. Ancak bunun sonucu olarak da bahar aylarında yeterli yağış alamazsak, susuzluk tehlikesi ile karşı karşıya kalacağız. Kişi başına günde ortalama 150 litre su tüketiyoruz. Bu da her ailenin günde yarım ton su ihtiyacı olduğu anlamına geliyor. Bu suyu nerede ve ne oranda kullandığımızı biliyor musunuz? İşte oranlar: WC-Rezervuarlar yüzde 30, temizlik yüzde 30, çamaşır yüzde 15, bulaşık yüzde 15, yemek-içmek yüzde 15. Tasarruf yapmak isteyen tüketiciler bu oranlara bakarak karar versin. Ancak hanımlar, suyun kadınlar için başbelası olan selülite iyi geldiğini de unutmasın. Bol sulu günlerTenis ayakkabısı deforme olur muSORUNTÜKETİCİMİZ, Ankara Armada Alışveriş Merkezi’ndeki bir mağazadan bir çift tenis ayakkabı satın alıyor. İki kez kullanıldıktan sonra ayakkabının renginde ve tabanında bozulmalar meydana geliyor. Tüketicimiz de ürünü aldığı mağazaya başvurarak şikayetini yetkililere iletiyor. Mağaza, değişim işlemini gerçekleştiremeyeceklerini, ürünün kullanım hatası sonucu deforme olduğunu ileri sürüyor. Tüketicimiz de tatmin olmayarak ATO tüketici şikayetleri merkezi’ne başvuruyor. ÇÖZÜMATO Tüketici şikayetleri merkezindeki görevli arkadaşlarımız şikayetin yapıldığı gün firma yetkililerini aradı. Tüketicimizden gelen şikayeti firma yetkililerine iletti. Firma yetkilileri koşulsuz müşteri memnuniyeti politakası gereği sorunu hemen çözümü kavuşturacaklarını müjdesini verdiler. Arkadaşlarımız da bu müjdeyi tüketicimize ilettiler.Tüketicimiz bizi ertesi gün arayıp Armada Alışveriş Merkezi’ ndeki Nıke mağazasından ürünün yenisini teslim aldığını ve mağzadaki yetkilierinin de sorununa bu kadar sıra sürede çözüm budukları için duyduğu memnuniyeti dile getirdiler. Ya alışveriş etmeli, ya yola gitmeliORTAK bir işe girmeden insanların gerçek yüzünü anlamak oldukça zordur. Alış veriş etmek, onları tanımak bakımından önemli ölçüttür. Çünkü alışveriş bir şeye sahiplenmeyi gerekli kıldığı için kişinin çıkarcı yönünü bütün çıplaklığıyla ortaya koyar. Yolculuk ise fedakárlığı, cesareti, mertliği gerektirir; dolayısıyla yolculukta karşılaşılan zorluklar sebebiyle ortaya konan davranışlar kişilerin niteliklerini belirgin kılar. Kıssadan hisse: Yanlış tanınmak istemeyen firma, müşterisini alışverişte mutlu kılmalı. ATO Tel: 2855039 fax:2855093
Haberin Devamı

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!