'Asabi' şoföre öfke eğitimi

Güncelleme Tarihi:

Asabi şoföre öfke eğitimi
Oluşturulma Tarihi: Mayıs 30, 2015 01:43

Ankara Minibüsçüler Esnaf Odası, 5 bin 500 dolmuş şoförüne iki ay boyunca etkili iletişim, öfke ve stres kontrolü eğitimi verdi. Oda Başkanı Hacıbekir Gani, minibüsçü camiasının çıtayı yükselttiğini belirtti.

Haberin Devamı

Başkent’teki 5 bin 500 dolmuş şoförüne, Ankara Minibüsçüler Esnaf Odası tarafından "etkili iletişim, öfke ve stres kontrolü" konularını içeren iki aylık bir eğitim verildi. Oda Başkanı Hacıbekir Gani, eğitimlerle Başkent’te minibüsçü camiasının çıtasını yükselttiğini savundu. Şoförlerin insanları, doğumdan ölüme kadar taşıdığını kaydeden Gani, “Yüz binlerce insan taşıyoruz, onlar bizim emanetimiz. Bunun bilincindeyiz” diye konuştu.

İÇ İLİŞKİLERDEN BAŞLANDI

Eğitmen Yrd. Doç. Dr. Gülgün Karahalil ise, seminerin şoför esnafına faydalı olduğunu belirterek, “İlk önce kendi durakları arasındaki iç ilişkileri, iç iletişimi çalışmalarını yaptık. Daha sonra müşteri memnuniyeti yaratmak için nasıl bir davranış biçimi geliştirebiliriz, onu konuştuk. Stresi nasıl yöneteceklerini, öfkenin nasıl kontrol altına alınması gerektiğini iki ay boyunca değerlendirdik” dedi.

Haberin Devamı

‘BAYAN’, ‘ABLA’ VE ‘YENGE’ DEVRİ BİTTİ

Eğitimlerin ardından artık daha kibar şoförlerin olacağına dikkat çeken Karahalil, şunları dedi:
“Bayan, ablacım, bacım, yengecim yok. Hanımefendi, beyefendi cümleleri kullanacak. Esnafın eğitimlerde daha iyi olduğunu gözlemledim. Geri bildirimlerinin iyi olacağına inanıyorum.” Eğitimlere katılan minibüs şoförü Süleyman Ergül, “Eğitim çok faydalı oldu. Vatandaşlara karşı nasıl davranacağımızı, sinirimizi kontrol etmeyi öğrendik. Önceden kadınlara ‘abla’ diyorduk. Şimdi 'hanımefendi' diyoruz, daha güzel davranıyoruz" diye konuştu.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!