Güncelleme Tarihi:
Ürün denetimi faaliyetleri sayesinde her yıl yüzbinlerce güvensiz ürünün tüketiciye ulaşmasını engellediklerini belirten Canikli, şunları söyledi: “Örneğin TV’de, sosyal medyada reklamı yapılan balların çoğunun, testler sonucu bal olmadığını, bazılarının arıyla hiç tanışmadığını gördük. Türkiye’nin neresinden olursa olsun, bize bir ihbar yapıldığı zaman anında o ürünü pazarlayan firmaya müdahale ediyor, yayını hemen durdurup, ürünü inceleme alıyoruz. Aynı durum tanıtımı yapılan sağlık ürünleri için de geçerli. Zayıflama hapları, çeşitli hastalıklara iyi geldiği öne sürülen ürünlerin büyük bölümünün reklamlarını durdurduk. Çünkü hiçbirinin sağlık kurallarına uygun olmadığını gördük.” Görev ve sorumluluk alanı hayli geniş olan bakanlığın, özellikle son yıllardaki çalışmalarını takdirle izlediklerini belirten ANGİAD Başkanı Fatma Semiz de, “Sınır kapılarında yaşanan sorunların giderilmesi, ihracat ve ithalat yapan iş dünyası için çok önemlidir” dedi.