Oluşturulma Tarihi: Mart 31, 2010 00:00
Tüketici Akademisi’nce yapılan “Markaların tüketici üzerindeki etkileri” konulu araştırma sonuçlarına göre “maden suyu sektöründe kalitesine en çok güvenilen ve en çok hatırlanan Marka” kategorisinde ödülü Beypazarı Maden Suyu aldı.
ANKARA’nın önemli markaları arasında yer alan Beypazarı Soda, Dünya Tüketici Hakları Günü’nde uluslararası bir ödüle layık görüldü. Beypaazarı Soda, “Kalitesine en çok güvenilen ve hatırlanan marka” olduğu gerekçesi ödül aldı. Dünya Tüketici Hakları Günü’nde uluslararası boyutlarıyla tüketici konusunun değerlendirildiği 23. Uluslararası Tüketici Zirvesi, İstanbul Çırağan Sarayı’nda ulusal ve uluslararası markaların yöneticilerinin katılımıyla gerçekleşti. Zirvenin ardından gerçekleştirilen Ödül töreninde bir konuşma yapan Tüketici Akademisi Başkanı Fahri Ustaoğlu, ‘Tüketici 2010 Kalite Ödülleri’ ile Türkiye’de tüketicinin kalitesine en çok güvendiği markaları bir araya getirdiklerini ifade etti. Yönetim Kurulu Başkanı aldı Tüketici Akademisi tarafından gerçekleştirilen “markaların tüketici üzerindeki etkileri” konulu araştırma sonuçlarına göre “maden suyu sektöründe kalitesine en çok güvenilen ve en çok hatırlanan Marka” kategorisinde ödüle Beypazarı Maden Suyu layık görüldü. Beypazarı Maden Suyu işletmesi adına Tüketici 2010 Kalite ödülünü Tüketici Akademisi Genel Başkanı Fahri Ustaoğlu’ndan Yönetim Kurulu Başkanı Niyazi Ercan aldı.
Saatte 252 bin şişe üretiliyor
BEYPAZARI Maden Suyunun “Kalitesine En Çok Güvenilen ve hatırlanma oranı yüksek olan Marka” seçilmesinde başlıca rol oynayan kriterler arasında; doğal maden suyunun özelliklerinden hiç bir şey kaybetmeden şişelenmesi, içeriğinde bulundurduğu mineral değerleri bakımından zengin mineralli maden suyu olması, 53 yıldır sektörde olan firmanın kalitesinden ödün vermeden en hijyenik koşullarda ve el değmeden üretim yapması, saatte 252 bin şişe üretme kapasitesi ile tüketicisine en hızlı şekilde ulaşması gibi özellikleri bulunuyor.