Güncelleme Tarihi:
“Teşvikler doğru yöne aktarılırsa Cumhuriyet’in kalbi Ankara, e-ticaretin de kalbi olabilir” diyen Yılmaz, Ankara’nın e-ticaretle marka haline gelebilmesi için şu ifadeleri kullandı:
İSTİHDAMI ARTTIRIR
* E-ticaret üretimin düşmanı değil, tam tersine ürün çeşitliliği gerekliliğiyle istihdamı arttırır. Dünyanın e-ticaretle gittiği yere koşmak zorundayız. Değişim ile içeriği, dijital ile geleceği buluşturmak zorundayız. Öncelikleri, üretimi ve iş gücünü doğru değerlendirmek, teşvikleri doğru aktarmak zorundayız.
ANKARA MARKALAŞMALI
* 13 organize sanayi bölgesine, 21 üniversiteye, 2 milyon üniversite mezununa ev sahipliği yapan Ankara, e-ticaretle markalaşmalı. Deprem riskinden uzak konumu ve ulaşım altyapısının avantajıyla tüm nitelikli iş gücünü Ankara’ya toplayabiliriz. Teşvikler doğru yöne aktarılırsa Cumhuriyet’in kalbi Ankara, e-ticaret’in de kalbi olabilir.”