Altındağ’da e-iskân dönemi

Güncelleme Tarihi:

Altındağ’da e-iskân dönemi
Oluşturulma Tarihi: Aralık 01, 2024 20:25

Altındağ Belediyesi, ‘E-İmzalı E-İskân’ uygulamasını hayata geçirdi. Vatandaşlar artık belediyeye gelmeden işlemleri yapabiliyor. Uygulamanın Türkiye’de ilk Ankara’da tek olduğunu belirten Altındağ Belediye Başkanı Veysel Tiryaki, “Ulaşım maliyetleri, zaman kaybı, düzeltme istenen durumlarda tekrar tekrar çıktı alınması ve oluşan kağıt israfı bu uygulama sayesinde sona erdi” dedi.

Haberin Devamı

Altındağ Belediyesi’nde “E-İmzalı E-İskân” süreci başladı. Uygulama, vatandaşların belediyeye gelmeden imar durum (çap) belgesi, yol kotu tutanağı, proje kontrolleri ve yapı ruhsatı ile İmar Müdürlüğü’ndeki iş ve işlemlerini, inşaat tamamlandıktan sonra ise oturum izni işlemlerini hızlı, kolay ve rahat bir şekilde yapmalarına imkân sunuyor. İskân almak isteyen vatandaşlar, projelerin kontrol ve onay süreçlerini Elektronik E-İmzalı E-İskân uygulamasıyla daha hızlı yapabiliyor. Vatandaşlar artık belediyeye gelmeden hızlı ve güvenilir bir şekilde sisteme giriş yaparak, istedikleri yerden başvurularını gerçekleştirip, iş ve işlemlerini rahatlıkla takip edebiliyor. Proje kontrol ve onay süreçleri elektronik imza sayesinde çözüme kavuşuyor. “E-İmzalı E-İskân” öncesinde, iskan izni için imza sahipleri belediyeye gelmeden, bulundukları ortamda imzalarını atabiliyor. Böylece zamandan ciddi bir şekilde tasarruf ediliyor.

Haberin Devamı

Altındağ’da e-iskân dönemi

‘YİNE BİR İLKİ HAYATA GEÇİRDİK’

Altındağ Belediyesi’nin teknolojik gelişmeleri yakından takip eden ve ilk olarak hayata geçiren bir belediye olduğunun altını çizen Altındağ Belediye Başkanı Veysel Tiryaki, “Bundan birkaç ay önce E-imzalı E-Ruhsat uygulamasını Türkiye’de ilk kez hayata geçirerek, bu alandaki iş ve işlem yükünü hafifletmiş ve büyük kolaylık sağlamıştık. Şimdi yine bir ilki hayata geçirdik ve ilklerin öncüsü olduğumuzu bir kez daha ispatladık. Artık E-İmzalı E-İskân uygulamasıyla, vatandaşlarımızın alması gereken oturum izinlerini de online olarak halledebiliyoruz” dedi. Başkan Tiryaki, “Vatandaşlarımızın dijital ortamda yaptıkları başvurular, fiziki olarak yapılan başvurulardan çok daha hızlı ilerliyor. Ulaşım maliyetleri, zaman kaybı, düzeltme istenen durumlarda tekrar tekrar çıktı alınması ve oluşan kağıt israfı bu uygulama sayesinde sona erdi. Ruhsat ve iskân süreçleri daha şeffaf ve daha hızlı oldu. Hem belediye çalışanlarımız hem de belediyemizde işini yürüten vatandaşlarımız bu uygulamadan çok memnun. Projenin hayata geçmesinde emeği geçen herkese ve uygulamadan faydalanan tüm paydaşlarımıza teşekkür ediyorum. Altındağ’ı hep birlikte ilklerin belediyesi yapmak için gayretimiz sürecek” diye konuştu.

Haberin Devamı

Altındağ’da e-iskân dönemi

Vatandaşlar daha önce iş ve işlemlerini belediyeye gelerek yapabiliyordu.

BAKMADAN GEÇME!