IHA
Oluşturulma Tarihi: Aralık 17, 2015 11:37
Mamak Belediyesi’nin çağrı merkezi ‘Alo Mamak’ bu yıl rekor düzeyde çağrıya cevap verdi. Alo Mamak’a telefonla gelen 49 bin 500 çağrıya ve elektronik ortamda gelen 19 bin 938 maile geri dönüş sağladı. Toplamda 69 bin 438 çağrıyı cevaplayan Alo Mamak’ta yıl sonuna kadar bu rakamın 70 binin üzerine çıkması bekleniyor. Mamak Belediye Başkanı Mesut Akgül; “Haftanın 7 günü hizmet veren Alo Mamak vatandaş için tam bir bilgi kaynağı olarak hizmet veriyor. Vatandaşlarımız bilgi almak, sorunlarına çözüm bulmak üzere Alo Mamak’la iletişime geçiyor. Resmi kurumlarla işi olan vatandaşlardan tutunda hava şartları nedeniyle çeşitli sorunlar yaşayan vatandaşlara kadar bir çok kişi doğrudan Alo Mamak’ı arıyor” dedi.
ALO MAMAK’A BİRBİRİNDEN İLGİNÇ İSTEKLER GELİYOR
444 0 149 numaralı telefonla hizmet veren Alo Mamak’a birbirinden ilginç istekler geliyor. Bu yıl içerisinde gelen en ilginç istekler arasında; çocuğunun okul servisini kaçıran bir vatandaşın çağrısı, bulaşık makinesi bozulan vatandaşın çağrısı, yıllar önce kaybettiği sevgilisini bulmak isteyen bir vatandaşın çağrısı bulunuyor.
ALO MAMAK VATANDAŞLARIN İŞLERİNİ KOLAYLAŞTIRIYOR
Vatandaşlar Alo Mamak aracılığıyla Fen İşleri, Zabıta, Sağlık İşleri, Park ve Bahçeler başta olmak üzere belediyeyle alakalı hizmet talebi yada yapılan hizmetlerle ilgili görüş de bildirebiliyor. Yalnızca Mamak Belediyesi’nin hizmetleri hakkında değil ilçede bulunan resmi kurumlarla alakalı olarak vatandaşlar bilgi almak için Alo Mamak’ı arıyor.