Güncelleme Tarihi:
ANKARA, (DHA)- HİZMETE başladığı günden bu yana binlerce çağrıya cevap veren 444 0 149 Alo Mamak bu yılda vatandaşların çağrılarını cevaplıyor. Geçtiğimiz yıl rekor düzeyde çağrıya cevap veren Alo Mamak; bu yılın ilk dört ayında toplam 21 bin 681 çağrıya cevap verdi.
Alo Mamak'a gelen çağrılardan 15 542'si telefonla ile olurken 6139'u elektronik ortamda mail ile gelen çağrılardan oluşuyor. Mamak Belediye Başkanı Mesut Akgül; “Vatandaşımızın hayatını kolaylaştırmasını için hizmete sunduğumuz günden bu yana da binlerce vatandaşın faydalandığı Alo Mamak hattımız haftanın 7 günü hizmet veriyor. Vatandaşlarımız bilgi almak, sorunlarına çözüm bulmak üzere Alo Mamak'la iletişime geçtiğini görüyoruz. Vatandaşlar için tam bir bilgi kaynağı haline geldiö dedi.
BİR ÇOK KONU İÇİN 'ALO MAMAK'
Vatandaşlar 444 0 149 Alo Mamak aracılığıyla Fen İşleri, Zabıta, Sağlık İşleri, Park ve Bahçeler başta olmak üzere belediyeyle alakalı hizmet talebinde bulunuyor yada yapılan hizmetlerle ilgili görüş bildirebiliyor. Yalnızca Mamak Belediyesi'nin hizmetleri hakkında değil ilçede bulunan resmi kurumlarla alakalı olarak vatandaşlar bilgi almak için Alo Mamak'ı arıyor.
FOTORĞAFLI