Alo 170’e bir yılda 1.7 milyon çağrı

Güncelleme Tarihi:

Alo 170’e bir yılda 1.7 milyon çağrı
Oluşturulma Tarihi: Aralık 05, 2011 00:00

Çalışma hayatı ve sosyal güvenlik alanında soru, öneri, eleştiri, ihbar, şikayet, başvuru ve taleplerin çözüme kavuşturulmasını amaçlayan “Alo 170” Çalışma ve Sosyal Güvenlik (ÇSG) İletişim Merkezine 1 yılda 1 milyon 742 bin çağrı geldi.

Karaman’da geçen yıl 15 Kasım’da hizmet vermeye başlayan iletişim merkezi, Bakanlık, Sosyal Güvenlik Kurumu ve Türkiye İş Kurumunun hizmetlerine ilişkin çağrıları yanıtlıyor.

“ALO 170” numarası üzerinden vatandaşların 7 gün 24 saat ulaşabildiği ÇSG İletişim Merkezi, çalışma hayatı ve sosyal güvenlik alanında soru, öneri, eleştiri, ihbar, şikayet, başvuru ve taleplerin etkin, hızlı biçimde çözüme kavuşturulmasını amaçlıyor.

Engelli istihdamı

İLETİŞİM merkezinin çalışanlarının yarısı engellilerden oluşuyor. Bu nedenle merkezin binasının engelli çalışanlarının tüm ihtiyaçları göz önünde bulundurularak “engelli dostu” bir bina şeklinde inşa edildiği belirtiliyor. Engelliler birbirlerine yardım edecek şekilde birlikte çalışıyor. Bu personelden görme engelli Ahmet Çopur ile sinir sistemi bozukluğu nedeniyle konuşma problemi yaşayan Merve Uyar, mart ayından bu yana birlikte çağrı alıyor. Gelen çağrıda vatandaşla kontağı görme engelli Ahmet Çopur sağlarken Merve Uyar, klavye ve ekranları kullanarak yazılım üzerindeki işlemleri gerçekleştiriyor.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!