Güncelleme Tarihi:
“Sağlık İçin Sağlıklı Süt İçin” kampanyasının 10. yılını tamamlaması dolayısıyla Gençlik Parkı Kültür Merkezi’nde bir toplantı düzenledi.Tetra-Pak Türkiye ve Kafkaslar Pazarlama Direktörü Gaye Atakan 10 yıl boyunca devam eden kampanyanın birçok çevre ülke tarafından örnek alındığını söyledi. Atakan, kampanyanın başladığı 2001 yılında yüzde 70 olan açıkta satılan süt tüketiminin, yüzde 40’lara indiğini, ancak bu oranın daha da düşürülmesi gerektiğini bildirdi. Sağlık Bakanlığı Beslenme ve Fiziksel Aktiviteler Daire Başkanı Cengiz Kesici ise Türkiye’deki süt tüketiminin yetersiz olduğunu belirterek, dünyada yılda 70, 80 litre kişi başına süt tüketimi olduğunu, ancak bu oranın Türkiye’de 24 litre civarında gerçekleştiğini belirtti.