75 bin kişinin talepleri soruldu

Güncelleme Tarihi:

75 bin kişinin talepleri soruldu
Oluşturulma Tarihi: Temmuz 13, 2022 00:01

İlçe sakinlerini tek tek arayarak istek, talep ve şikâyetlerini dinleyen Yenimahalle Belediyesi İletişim Ofisi, 25 kişilik ekibi ile 75 bin kişiye arama yaptı.

Haberin Devamı

Aramalar sonucunda vatandaşlardan gelen 5 bin 902 şikâyet çözülürken, belediyenin yetkisinde olmayan bin 459 şikâyet de ilgili kurumlara iletildi. Ayrıca 0542 293 93 64 numaralı Whatsapp İhbar Hattı üzerinden mesaj gönderen 939 vatandaşın istekleri de çözüme ulaştı. İletişim Ofisi, toplam 55 mahallesi bulunan Yenimahalle’nin 43 mahallesinde yaşayan vatandaşları aradı. Şu anda 44’üncü mahalle sakinlerini arayan ofis personeli, vatandaşın istek ve şikâyetlerini sormaya devam ediyor.
İletişim Ofisi ile gelen talepleri zaman kaybetmeden çözdüklerini belirten Yenimahalle Belediye Başkanı Fethi Yaşar, “Gerek kurduğumuz İletişim Ofisi gerek çağrı merkezi gerek sosyal medya hesaplarımız olsun tüm kanallardan halkımız bize kolaylıkla ulaşabiliyor. Amacımız mahalle sakinlerinden gelen talep ve isteklere göre proje üretmek” dedi.

75 bin kişinin talepleri soruldu


Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!