IHA
Oluşturulma Tarihi: Şubat 08, 2016 17:39
IC VAKFI İŞBİRLİĞİ İLE AĞRI İBRAHİM ÇEÇEN ÜNİVERSİTESİ 6. GELİŞİM SEMİNERİ
Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi’nde, İbrahim Çeçen Vakfı işbirliği ile gelişim semineri düzenlendi.
Özel bir otelde düzenlenen 6. Gelişim Semineri’ne Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. İrfan
Aslan, İbrahim Çeçen Vakfı Müdürü Doç. Dr. Meral Dinçer, Genel Sekreter Ali Balkıs, daire başkanları ve yönetici idari personel katıldı. Seminerin açılış konuşmasını yapan İbrahim Çeçen Vakfı Müdürü Doç. Dr. Meral Dinçer, “Gelişim seminerlerinin her sene tekrarlanmasından büyük mutluluk duyuyoruz. Üniversitemizin kısa sürede yakaladığı başarısında siz değerli idarecilerin özverili çalışmalarının rolü büyüktür. Bugüne kadar yapmış olduğunuz katkılarınızdan dolayı teşekkür ediyor ve bu seminerlerin de olumlu faydalar sağlayacağına inanıyoruz. İbrahim Çeçen Vakfı olarak önümüzdeki süreçte de üniversite ile işbirliğimizin devam edecektir” diye konuştu.
Gelişim seminerlerinin önemine dikkat çeken İbrahim Çeçen Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. İrfan Aslan ise, “Akademik personeller kadar idari personeller de üniversitelerin bel kemiğini oluşturmaktadır. Biz bugün herkesin övgü ile bahsettiği bir eğitim kurumu haline geldiysek, bu sizlerle yürüttüğümüz ekip çalışmasının neticesidir. Biz üniversite olarak personelimizin mesleki ve kişisel gelişimine büyük önem veriyoruz ve bu sene 6.’sını düzenlediğimiz bu seminer ile sizlerin mesleki anlamda daha yetkin hale gelmenizi diliyoruz. Başarının sırrının birlik ve berberlik içinde çalışmaktan geçtiğine olan inancımızla, bu seminerin düzenlenmesine büyük katkı sağlayan İbrahim Çeçen Bey’e, İbrahim Çeçen Vakfı Müdürü Dr. Meral Dinçer’e ve vakıf yönetimine teşekkürlerimi sunuyorum” dedi.
Gelişim semineri kapsamında Protokol Kuralları, 4734 Sayılı Kamu İhale Kanunu, 4735 Sayılı Kamu İhale Sözleşmeleri Kanunu, YÖK Mevzuatında Disiplin Soruşturması, YÖK Mevzuatında Ceza Soruşturması ve YÖK Mevzuatında Öğrenci Disiplin Soruşturması hakkında uzmanlar tarafından eğitim verildi.