Adıyaman Kaliteli Sağlık Hizmeti Alıyor

Güncelleme Tarihi:

Adıyaman Kaliteli Sağlık Hizmeti Alıyor
Oluşturulma Tarihi: Temmuz 23, 2015 14:49

ADIYAMAN 400 YATIKLI EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİNDE BASIN MENSUPLARIYLA SAĞLIK YÖNETİCİLERİ BİRARAYA GELDİ

Adıyaman Kamu Hastaneler Birliği (KHB) Genel Sekreteri Erdoğan Öz, 400 Yataklı Eğitim ve Araştırma Hastanesi’nin faaliyete geçmesiyle sağlık hizmetlerinde kalitenin yükseldiğine dikkat çekti.
KHB Genel Sekreteri Erdoğan Öz, Hastane Yöneticisi Fatih Doğan, Sağlık Bakanlığı Bölge Koordinatörü Vakkas Özmercan, KHB İdari İşler Daire Başkanı Hüseyin Şen, Mali İşler Başkanı İbrahim Halil Kaya, diğer hastane yöneticileri basın mensuplarıyla istişare toplantısı yaptı.
Adıyaman’da görev yapan basın mensuplarıyla fikir alışverişinde bulunulan toplantıda, sağlık hizmetlerinin kalitesi, hasta memnuniyeti, alt yapı sorunu, yol sorunu konuşuldu.
Gazeteciler ve yetkililer sağlık hizmetlerinin daha iyiye gitmesi noktasında neler yapılması gerektiği ve sağlıkta ki genel durumu tartıştı.
Adıyaman’da 400 Yataklı Devlet Hastanesi’nin açılmasıyla birlikte sağlık hizmetleri ve fiziki rahatlama sağlandığını vurgulayan KHB Genel Sekreteri Erdoğan Öz, hastanelerin taşınma sürecinde yaşanan sıkıntıların en hafif şekilde atlatılmaya çalışıldığını dile getirdi.
Vatandaşlara bugünden daha iyi hizmeti yarın vermeyi amaçladıklarını ve bu yönde çalışma sergilediklerini kaydeden Erdoğan Öz, “Sizlerin de desteğiyle vatandaşımıza daha iyi hizmet alacağı bir sağlık hizmeti sunmayı hedefliyoruz. Umarım bu hedefimize bir adım daha yaklaşmış oluruz. Sağlık alanından daha iyi hizmet verebileceğimiz kanaatindeyiz. Sizin görüşlerinizle daha iyi bir hizmet vermenin gayreti içerisindeyiz. Zorlu bir süreçten geçiyoruz. Eski hastanelerimizin toplamından çok daha büyük bir alana taşındık. Çok büyük bir hastanemiz var. Geçmişte kullanılan hastanelerin toplam alanı 39 bin metrekare iken şuan bulunduğumuz hastane 83 bin metrekarelik bir alana kuruldu. Daha önceki üç hastanenin iki katından fazla bir alandan bahsediyoruz” dedi.
“TÜRKİYE’DEKİ EN KALİTELİ SAĞLIK HİZMETİNİ VERİYORUZ”
Erdoğan Öz, konuşmasında sağlık hizmetlerinin kalitesine vurgu yaparak, “Burada verilen hizmetler Türkiye’de ki en iyi hizmeti veren hastanelerle aynıdır. Bazı verilen hizmetlerin çok daha kaliteli hizmetler olduğunu söyleyebiliriz. Daha önceki hastanelerde var olan hizmetlerin daha iyisi olması için uğraş verdik.
Özellikle sayın Valimize, sayın milletvekillerine, basın mensuplarına, sivil iradeye, geçmişte ve şimdi hizmet veren tüm çalışanlara teşekkür ediyorum.
Taşınma konusunda zorlu bir süreç geçirdik. Bir ev taşınması dahi belli bir sıkıntıyı birlikte getiriyor. Ama biz bu hastanenin taşınma sürecini en asgariye indirmek için çalıştık. Başka illerde bu taşınma süreci çok daha ciddi sıkıntılar yaşadılar. Her gecen gün sıkıntı ve problemleri gidererek daha iyi hizmet alacağı bir hastane haline getirmeyi düşünüyoruz.
Eskiden 1 tane anjiyo cihazı var iken şuan iki tane anjiyo cihazı var. Taş kırma cihazımızı memleketimize kazandırdık. Başka illere gitmeden bu hizmeti burada vereceğiz. Türkiye’deki en iyi yoğun bakımlar, en iyi ameliyathaneler burada mevcut. 80’e yakın poliklinik odamız, 17 tane ameliyathanemiz, üst seviyede yoğun bakımımız mevcut. Hastanemizde yatanlar beş yıldızlı otel hizmeti alıyor. Profesyonel ekibimiz hizmet veriyor. Sizlerinde desteğiyle her gecen gün daha iyi olacağı kanaatindeyim.
Hekime çok gitmek değil az gidip çok hizmet almanız gerekiyor. Şuan için kalp krizi geçiren birisine gecenin bir vaktinde anjiyo yapılabiliyor.
Vatandaşlarımız yol ve sinyalizasyon konusunda şikayette bulunuyor. Bunun yanında var olan bazı aksaklıkları binanın içerisine girmeden göremiyorsunuz. Alt yapı, asansör gibi konuları yoğunlukta görmemiz gerekiyor. Hastaneyi geç açmamız bazı hayatlara mal olabilirdi. Sinyalizasyon ve yol gibi sorunların hastaneden önce yapılması lazımdı.
‘Hastane uzak’ diyenlere şunu söylüyorum; hastanemiz Gaziantep’ten, Adana’dan, Ankara’dan çok daha yakın. Orada verilen hizmetleri biz buradan veriyoruz” ifadelerini kullandı.
Hastane yönetici Fatih Doğan ise, hasta memnuniyetsizliğinin arttığı yönündeki soruya, “Daha önceden hastanelerimizde çok parçalı bir yapı mevcuttu. Mevcut hastanedeki personelle hizmet veriliyordu. Son dönemlerde hasta memnuniyeti anketimizde bir miktar düşüş oldu. Ama bu yeni binaya geçtikten sonra yaptığımız anketlerde hasta memnuniyetinin tekrardan yükselmeye başladığını gördük. Hastanenin taşları oturdukça, hizmet kalitesi artıkça hasta memnuniyetinin artacağını düşünüyorum” dedi.
İstişare toplantısının ardından gazeteciler hastaneyi gezerek sağlık hizmetleri ve fiziki yapı hakkında bilgi aldı.
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!