IHA
Oluşturulma Tarihi: Haziran 27, 2015 09:43
YAĞMUR MOBİLYA PERAKENDE MAĞAZALAR KOORDİNATÖRÜ KORHAN HINÇAL, "HEDEFİMİZ BİR DÜNYA MARKASI OLARAK YER ETMEK" DEDİ.
Kurulduğu 1978 yılında bin m2’lik bir atölyede sadece kanepe imal ederek başladığı serüvenini bugün toplam 176 bin 700 m2’lik alana yayılmış 3 ayrı tesisinde, çağın en modern üretim araçlarını kullanarak sürdüren Yağmur Mobilya, dünyanın 40’tan fazla ülkesine Adana markasını taşıyor.
Türkiye’de 500 ayrı satış noktasında ürünlerini müşterilerine sunan, konsept mağazalar sayısını 20’ye ulaştıran Yağmur Mobilya’nın zengin ürün yelpazesinin seçkin tasarımları, dünyanın 4 kıtasında insanların rahatlığına hizmet ediyor.
4 KITADA İHRACAT
Firmanın, kanepeden modüler mobilya takımlarına, oturma gruplarından yatak, baza ve başlıklara kadar kendine özgü tasarımların 40’dan fazla ülkeye ihraç edildiğini belirten Yağmur Mobilya Perakende Mağazalar Koordinatörü Korhan Hınçal, “Başta A.B.D, Almanya, Suudi Arabistan, BAE, Çek Cumhuriyeti, Slovenya, Bulgaristan, Irak, İsrail, Gürcistan, Türkmenistan, Azerbaycan, Libya, Mısır ve Ürdün olmak üzere 42 ülkeye ihracat yapmaktayız. Bir Adana markası olarak, küçük bir atölyede sadece kanepe üreterek başlattığımız üretimimizin bugün bir dünya markası olarak Asya, Avrupa, Afrika ve Amerika kıtalarında, çeşitli milletlere mensup insanlar tarafından kullanılıyor olması hem bizim açımızdan hem de Adana ve ülkemiz açısından gurur verici” dedi.
MOBİLYANIN HER ALANINDA ÜRETİMLERİ VAR
Genellikle “Yumuşak grup”, “Panel grup” ve “Yatak-baza-başlık” olarak 3’e ayrılan mobilya sektörünün bileşenlerinin tamamını ürettiklerini kaydeden Korhan Hınçal, bütün üretim biçimleri için Adana ve Düzce fabrikalarda ayrı alanları olduğunu söyledi.
Suudi Arabistan’da mağaza açtıklarını, İstanbul’daki fuarda Dubai ve Irak’ta faaliyet gösteren bir perakende firmasıyla anlaştıklarını kaydeden Yağmur Mobilya Perakende Mağazalar Koordinatörü Korhan Hınçal, asıl hedeflerinin Avrupa pazarlarında büyümek olduğunu belirtti. Hınçal, “Avrupa pazarı bizim büyümek istediğimiz bir Pazar. Almanya’nın belli başlı büyük perakendecilerinin üretimlerini biz yapıyoruz” diye konuştu.
HEDEF: DÜNYA MARKASI OLMAK
Yurt dışı departmanlarının aracılığıyla Pazar araştırma ve geliştirme işlevini aralıksız sürdürdüklerini ifade eden Korhan Hınçal, “Yurt dışında tespit ettiğimiz potansiyel müşteri firmalarımızı ziyaret edip, görüşmeler yapıyoruz. Ürünlerimizi tanıtıyor, önerilerimizi aktarıyoruz. Ayrıca zaten dış piyasalarda oturmuş bir müşteri kitlemiz var. Onlarla da sürekli olarak yenilikleri tartışıyoruz. Yurt dışındaki fuarlara katılıyoruz. Hedefimiz bir dünya markası olarak yer etmek. Bu hedefe ulaştırmak için de çok çalışmak, üretmek, tasarlamak ve kendimizi geliştirmek gerektiğinin farkındayız. Bu bilinçle hedefe emin adımlarla yürüyoruz” dedi.