’KEÇİÖREN’de elektrikler nasıl kesilmiş duyun’ (6.6.2009) başlıklı yazı üzerine Başkent Elektrik Dağıtım AŞ Halklaİlişkiler ve Bilgi Edinme Şefliğinden şu açıklama yapıldı:
"Yenimahalle Keçiören İşletme Müdürlüğümüz kayıtlarında yapılan incelemede;
- 4.6.2009 günü saat 16.47’de ALO 186 hattımıza 359 62 85 nolu sabit telefonla, Tepebaşı Fatih Caddesi belediye dükkanlarından Karadeniz Emlak üstünde bulunan panoda elektrik arızası olduğu ihbarının yapıldığı ve 3055 kodlu arıza ekibinin anında arıza mahalline gönderildiği,
- Nötr iletkeninde enerji olması nedeniyle diğer iletkenlerle kısa devre yapması sonucu meydana gelen arızaya müdahale edilerek, geçici olarak enerji verildiği,
- Arızanın oluştuğu yerde gerekli tamiratın yapılması için 5.6.2009 günü saat 16.00’da arıza ekibinin tekrar arıza mahalline gönderildiği tespit edilmiştir.
Arızanın kalıcı olarak giderilebilmesi için de, arızalı kısmın sistemden ayrılması gerektiğinden (kabloların her dükkandan geçmesi ve birbirine bağlı olması nedeniyle) 5.6.2009 tarihinde haberinize konu olan dükkanları besleyen şalterden elektrik kesilmiştir.
Bunun üzerine mahalle esnafı, ekip elemanlarının çalışmalarına müdahale ederek, görevlerini yapmalarına engel olmuştur. Hatta ekip çalışanlarına karşı kaba kuvvet kullanılmış ve hakaret edilmiştir. Olayların bu şekilde gelişmesi üzerine, Emniyet’ten yardım istenmek zorunda kalınmıştır. Ancak, Emniyet güçlerinin müdahalesi ile arıza giderilerek, enerji verilmiştir.
Olayın büyümemesi için de, çalışanlarımız karşı taraftan şikayetçi olmamışlardır."
Böyle bir açıklama doğru ama Başkent Elektrik’in elemanları yaşanılan tehlikeli de esnafa güzel bir dille anlatmalıydı.
4 kez aynı arıza olursa, hayati tehlike var demek
BENDE 2007 model Passat marka otomobil var. Arabayı aldığım günden beri el freni bırakmıyor, sorunu yaşamaktayım. En son arabamın bu şikayetle ilgili bütün parçaları Ankara Doğuş Otomotiv’de değişti. Bana bir daha arıza yapmayacağı söylendi. Ancak aracım da yine aynı arızayı yaptı. Volkswagen Diyalogla, Ekrem Bey’le yapılan görüşmede aracımda şu an için sorun olmadığı tekrar arıza yapıp yapmayacaını bilemediklerini dolayısıyla Allaha emanet gideceğimizi ima etmişlerdir.
Almanya VW ile yapılan mailleşmede bizi arayacaklarını söylemiş bulunmaktadır. Bugün itibari ile 0212-335 04 04 saat 16.30’da yapılan görüşmede Almanya’nın da aynı fikirde olduğunu beyan etmişlerdir. Tüketici Kanununa göre 4 defa aynı arızayı ve kullanıcının hayati tehlikesi olan araç kusurlu sayılmıyor mu? Acaba Doğuş Otomotiv gibi ciddi ve güvenilir bir firmanın bunları yapması ne derece doğrudur?
Sizden ricam tüketicilerin bu konuda aydınlatımasıdır.
Murat HAZER
’40 taklacı’ esnaf saygılı olmalıdır
GEÇEN yıl Temmuz ayında Tunalı Hilmi’deki İnci ayakkabi mağazasından, simli bir beyaz ayakkabi satın aldım. İki kez giydim ve kaldırdım. Bu yıl giymek istedim ancak üzerinde lekeler oluşmuştu ve ben de ıslak bezle sildim. Tüm simleri gitti ve ayakkabı giyilemeyecek duruma geldi. Götürdüm... 15 gün sonra ayakkabı aynen geri geldi ve beyaz deri ayakkabı silinmez, sizin hatanız dendi.. Mağaza sahibinin kabalığını da burada anlatmam mümkün değil.
Tüm deri beyaz ayakkabılarımı silerim hatta spor olanları makinada dahi yıkarım...
Hiç bir uyarı olmayan bu ayakkabıyı da da öyle yaptım.
Sizlere tavsiyem, satana kadar önünüzde kırk takla atıp satış sonrası hizmeti hakaret olarak algılayan bu mağazalardan alışveriş ederken çok dikkatli olunması...
Dr.Sevil ERÇETİN-KAVAKLIDERE
BUGSAŞ’cılara 800 TL verilirken EGO’cular 1600 TL’yi zor alıyor
BUGSAŞ çalışanlarından bir grup diyor ki:
"Bizler BUGSAŞ’cı 4000 şoför adına yazıyoruz. Aldığımız, ayda 800 TL maaş... O da düzenli ödenmiyor.
Bakkala, bile borçlarımızı zamanında ödeyemeyecek miyiz? Her ay elektirik, su, telefon faturalarını cezalı ödüyoruz.
800 TL’ler zamanında ödenmezken, Gökçek’in bize söz verdiği kadro ve sendika sözü nasıl yerine getirilecek?
Kadrolu EGO çalışanların, 1600 TL maaşları zamanında ödeniyor.