Paylaş
Büyükşehir Belediyesi seçimlerden hemen sonra köyümüzde çok geniş iki bulvar açmak için çalışmalara başladı. (temel amaç sözünü ettiğim iki AVM’ye kolay ulaşım sağlamaktı) Çalışmaya başladıktan kısa bir süre sonra bırakıp gittiler. Biz tüm bu dönem boyunca (Mart 2009’dan bugüne kadar) toz ve çamur içerisinde yaşamaya mahkum edildik. Meramımızı anlatabilmek için Büyükşehir Belediyesinin ALO 153 numaralı telefonunu ve ilgili makamların telefonlarını defalarca aradık. Ancak bir arpa boyu yol alamadık.
Sabah ve akşam toz-duman içindeyiz. Nefes alamıyoruz.
Bu manzarayı herkesin görmesini istediğim için ‘festival’ kelimesini kullandım. Biz toz ve çamur içinde yaşarken nasıl oluyorda Ankara ‘ödüllendiriliyor’ anlayabilmiş değilim. Yoksa bu ödül para verilerek satın alınan bir ödül müdür merak ediyorum.
Prof.Dr. İrfan CİVCİR-A.Ü.SBF Öğretim Üyesi
Amblem inadı
ANKARAY Maltepe durağı bitişiğindeki park alanına yeni yerleştirilmiş oturma birimlerinin sırt dayama bölümü...
Bu amblemin kullanılmaması mahkeme buyruğu değil mi?
S. ÖNDER
Trafik ışıklarında dengesizlik mi var
İSTANBUL’dan gelenlerin Ankara trafiğinde ilk karşılaştıkları garip
uygulama trafik ışıklarıdır. Ankara’da ne kadar çok trafik ışığı
var derler. Dikkat ettikleri bir nokta da ışıkların yanma periyodlarının yanlışlığı yüzünden trafiğin aksamasıdır.
Bir trafik polisine sorduğumuzda “Işıklar ile hız engellemesi yapıyoruz. Aynı yönde sürekli yeşil yanar ise sürücüler hız yapabiliyorlar.” demişti. Peki o zaman aksayan, tıkanan yollarda sürücüler ne yapacak?
50 km hız sınırı da trafiği aksatıyor. Konya yolu örneğini verecek olursak; Çetin Emeç Köprüsüne kadar trafik 50 km hız sınırı nedeniyle tıkanıyor. Çetin Emeç Köprüsünden sonra yolda ekip olmadığı için araçlar 50 km’den 70-80 km hıza ulaşarak yolun açılmasını sağlıyorlar.
Mehmet DEĞİRMENCİ
KISA...
“HAYALLERE Sığmayan Minyatür Odalar” sergisi 14 Şubat 2010’a tarihine kadar Çengelhan Rahmi M. Koç Müzesi’nde.
Paylaş