Roberto iyi ki arkadaşlarla gelmiş

Açıkhava Tiyatrosu’nun en çıplak hali.

Haberin Devamı

Çünkü varolan koltukların önüne sıkış tepiş bir düzenekte konulan o plastik protokol sandalyeleri yok.
Ön taraf tamamen boşluk.
Ayrıca sahne simsiyah görünüyor ve çok sade.
Ortam biraz sosyete düğünü gibi.
Gökhan Kimsesizcan’ın ikinci sayfasına sıkça konuk olan cemiyet insanlarının en önde gelenleri burada.
Üstelik en şık kıyafetleriyle.
Herhalde aralarında en yazlık ve rahat takılanı Ender Mermerci.
Genelde tüm kadınlarda bir abiyelenme durumu var.
Bu sıcakta! Çünkü havadan dolayı Açıkhava yapış yapış nem.
Derken ışıklar kararıyor ve gösteri başlıyor.
Hayır, bir konserde filan değilim.
Klişe ağızla, “dünyaca ünlü İtalyan balet” Roberto Bolle ve arkadaşlarının gösterisindeyim.
Bolle’nin gösterisi bir klasik bale, bir modern dansla karışık bale şeklinde ilerleyip gidiyor.
Ve ne yalan söylemeli, Bolle’nin yer aldığı klasik bölümlerden çok arkadaşlarının “modern koreografili” bölümlerine bayılıyorum.
Özellikle de ikiz dansçılar Jiri ve Otto Bubenicek’in performansına.
Aynı şekilde Jason Reilly’nin dans ettiği “Ballet 101”a.
Reilly bu bölümde balenin tüm o meşhur teknik hareketlerini arka arkaya yapıyor bir dış ses aracılığı ile.
Ve bu işin aslında ne kadar zor ve çıldırtıcı olduğunu bir kez daha gösteriyor bize.
Peki ya Roberto Bolle?
Elbette o gösterinin yakışıklısı, peşinden koşulan markası, çok çok iyi dans edeni, estetik ve teknik olarak bir numarası, ama gel gör ki işte şaşırtmayanı. Dümdüz olanı. Klasikten şaşmayanı.
O yüzden: Bolle iyi ki arkadaşlarını alıp gelmiş yanına diyorum!

Bolle onuruna verilen parti

Haberin Devamı

Gösteriye gelenler elbette boşuna giyinmemişti o kadar.
Açıkhava’dan çıkışta yola serilen kırmızı halının üzerinden Nahide’deki Roberto Bolle partisine transit geçiş yaptılar.
O gece klasik Nahide geceleri gibi değildi.
Türkçe pop çalmadı, dışarıdan müşteri alınmadı, dansçılar duşa girip soyunmadı ve herkes fazlasıyla ağır/şıktı.
Roberto Bolle çok az kaldı partide.
Onun yerine Rita Hayworth’un torununun karısı Khaliya Aga Khan (hem Rita bağlantılı hem de sarışın olduğu için) ve beyaz entarili Suudi işadamı Ahmed Ashmawi (hem estetikli hem de entarisinin üzerine beyaz ceket giydiği için) ilgi odağı oldu.

Klip Atlası

Haberin Devamı

YAKAR GEÇERİM... Evet, bir sürü arabalı klip var.
Evet, arabayı sürerken yakışıklı klip partneriyle kavga eden başka pop şarkıcıları da olmuştur zamanında.
Ve hatta o taş/maden (neyse artık) ocağında defalarca klip çekilmiş de olabilir.
Ama “Yakar Geçerim” klibi başka olmuş işte.
Çünkü içinde Ajda Pekkan var. Çünkü Ajda Pekkan o klasik otomobili seksi bir hırçınlıkta kullanıyor ve, bu yüzden trafiğe çıkmasına müsaade etmiyormuş ekibi.
Ve çünkü Ajda Pekkan, Sason ikizlerinin kostümleri içinde şimdiye kadar gördüğümüz en güzel ve de taş “kapı açık, arkanı dön ve çık” duruşunu yansıtıyor seyirciye bir klibinde.
Bu açıdan Nihat Odabaşı da ayrı bir tebriği hak ediyor.
Fazla sarsıntı dolayısıyla arabanın içinde midesi bulanmadan cool pozlarına devam eden manken Fabio da öyle tabii.
BANA ANLAT... Hande Yener’in yeni şarkısının klibi Madonna’nın “Cherish”i gibi kumsal debelenmeleriyle başlıyor, ilerleyen karelerde klip Handeleşiyor ve hatta Hande Yener’in ilk dönemlerinin esintisi geliyor izledikçe ekrandan.
Öyle ki bir an Hande “Yalanın Batsın”ı söylüyor filan sanıyorsunuz.
Klibin siyah beyazlığına gölge düşüren tek yanı da Yener’in beline Hawai eteği geçirip dans ettiği kısımlar oluyor.

Yazarın Tüm Yazıları