‘İhbarlarımız dikkate alınmıyor’

Hürriyet Bursa gazetesi okurlarımızdan olan iş insanı Eren Sevil’in otuz iki arkadaşının da imzası bulunan e-postasını okudum.

Haberin Devamı

Gerçekten çok ilginç işler oluyor Bursa’mızda. Şikâyetlerini aktardıkları e-postanın özetini çıkarttım, yayımlıyoruz. Bakalım Nilüfer Belediyesi bizi de mi duymazdan gelecek?

‘İhbarlarımız dikkate alınmıyor’

GEÇİŞTİRİLİYOR

“Muhammet Bey. Nilüfer Belediyesi’nden şikâyetçiyiz. Çünkü telefonla yaptığımız ihbarlar dikkate alınmıyor. Yazılı ihbarlarımızı da laf olsun cinsinden otomatiğe bağlanmış klişe cevaplarla oyalıyorlar. Herkese noktası noktasına aynı yanıt verilmiş. Yani bizi duymazdan geliyor.

PARK İSTİLA EDİLDİ

Mevzu şu; 153/2 Parsel Hasanağa Kızılcıklı Mahallesi Osmangazi Caddesi Yörekent Sokak’ta bulunan 221 projesi parselinin dışında kalan park istila edildi. Bu da yetmezmiş gibi ana caddeyi de 3 metrelik paravanla engellediler. Bir sohbet anında ilgili zaptın akıbeti için dört arkadaşımın farklı günlerde; 132073, 132076, 2639221, 2640585 numaralı kayıtlarla Nilüfer Belediyesi’ne kayıt oluşturmuş olduklarını öğrendim. Sıkıntı bizden mi kaynaklanıyor yoksa sizlerden mi onu da bilemedik.”

Haberin Devamı

KIZILAY VERME DİYOR AMA...

‘İhbarlarımız dikkate alınmıyor’

HÜRRİYET Bursa gazetesi okuru olan Cemal Yıldırım şikayetini şöyle dile getiriyor: “Hollanda’da yaşıyorum. Geçen ay şehrim olan Bursa’ya yıllık iznimi kullanmak için gelmiştim. Ziyaret, gezi ve dinlenme programlarımın arasına Kızılay’a kan vermeyi de dahil etmiştim bu yıl. Çünkü Hollanda’da, Kızılay’ın kan stoklarının azaldığı yönünde bilgiye sahip olmuştum. Benim de bir katkım olsun düşüncesiyle Kızılay Kan Merkezi’ne gittim. (Ulucami karşısı, Orhan Camii yanı) Kanımı vermeden önce muayenemizi yapan doktor ile keyifli bir sohbetimiz oldu.

DOKTOR JEST YAPTI

Sohbetimizin bir bölümünde doktor: “...Madem ki aracınla geldin ve aracını belediyenin caddeye oluşturduğu alana park ettin, bu kartı al ve aracını alırken BURULAŞ Burbak çalışanına göster otopark parası verme. Bizlere kan veren araç sürücülerine çok küçük bir teşekkür olarak sağlamış olduğumuz naçizane ikramdır bu...” dedi ve öyle de yaptım. Ama Burbak çalışanı, “Bizde böyle uygulama yok. Bırak o fişi de parayı ver” dedi ve 19 lirayı ödedim. Eh be doktor; neden beni kandırdın ki(!)”
Hiç de hoş olmayan bir durum bu... Heves kırmak ve kişiyi yaptığı işten soğutmak için davul zurnaya gerek yok! Birileri bunun hesabını vermeli...

Haberin Devamı

4 AYDIR ASFALT KAZILIYOR

‘İhbarlarımız dikkate alınmıyor’

ADININ açıklanmasını istemeyen bir Üsteğmen, “Ankara Caddesi üzerinde başlayan çalışma (Kestel Metro İstasyonu’ndan sonra, Ankara’ya gidiş istikameti) dört ay oldu bitirilemedi. Geliş ve gidiş olarak toplam altı şerit olan yolun tek şeride düşmüş olması hepimizi mahvetti. Çoğu zaman 500 metrelik mesafenin 20 dakikada geçiliyor olması sürücüleri perperişan etti! Çinlilerin 6 günde 15 katlı oteli 9 şiddetindeki depreme dayanıklı şekilde bitirdikleri yerde bizler 4 aydır asfaltı kazmakla meşgulüz!” diyor.

ARAÇLAR ZARAR GÖRÜYOR

‘İhbarlarımız dikkate alınmıyor’

HÜRRİYET Bursa gazetesi abonesi olan TOFAŞ (Fabrika) Boya Metod Box Bakım Uzmanı Üzeyir Uygun, diyor ki: “Nilüfer ilçesi Kültür Mahallesi Gümüşdere Caddesi üzerindeki (Kültür Kuruyemiş önü) çukur sebebiyle aracımın sağ ön amortisörü patladı. Onarımı için 2 bin 500 lira ücret ödedim. O an bu duruma şahit olan civar esnafı; ‘Geçtiğimiz hafta da komşumuz aracının lastiğini yardı...’ açılamasını yapınca cinlerim tepeme çıktı. Helalinden para kazanmak çok zor... Benim mağduriyetimi kim giderecek bilmiyorum ama giderilmesini bekliyorum. Aksi halde hakkımı helal etmiyorum.”
Zor ve üzücü bir durum. Çok büyük geçmiş olsun Üzeyir Uygun. Büyükşehir Belediyesi ve Nilüfer Belediyesi; ‘helalleşmek bizler için önemli’ diyorsanız Üzeyir Uygun’un irtibat numarasını verebilirim. Yok; ‘önem arz etmez’ derseniz dert etmeyiniz!

Yazarın Tüm Yazıları