Paylaş
Outdoor markası olan The North Face ile İtalyan moda devi Gucci, 70’lerin ruhunu yansıtan, maksimalist desenlerden oluşan oldukça keyifli ve ikonik bir koleksiyona imza attı. Retro desenlerin hakimiyetindeki tasarımlar, outdoor parçalara farklı gözle bakmamızı sağlıyor.
Gucci’nin kreatif direktörü Alessandro Michele daha önce outdoor ürünlere karşı olan sevgisini “Off The Grid” adlı kapsül koleksiyonunda belli etmişti.
Sonrasında 2020 Pre-Fall için de aynı yolu izleyerek “So Deer To Me” koleksiyonunda da hayvan desenlerine geniş yer ayırmıştı.
Daha önce Supreme ve Maison Margiela gibi dev isimlerle işbirliği yapan The North Face, tam da doğaya daha fazla yüzümüzü dönmüşken, çiçekleri içimize sokması mükemmel bir zamanlama oldu.
Maalesef pandemi dolayısıyla seyahat engelimiz olduğu için bu muhteşem koleksiyona sahip olma şansımız çok az.
4 Ocak’ta Londra’da, 9 Ocak’ta ise Gucci’nin Berlin, Paris, Londra ve Milano’daki mağazalarında satışta olacak. 22 Ocak’ta ise hem Gucci, hem de The North Face ortaklaşa olarak web sitelerinde satışa sunacak.
MODADA GÜÇ BİRLİĞİ
Pandemi dolayısıyla değişen, taşları yeniden yerine oturtmaya çalışan, kısacası bambaşka yerlere evrilen yeni dünya düzeni, moda sektöründe de birbirine rakip olan markaların güç birliği yapmasına şahitlik etmemizi istiyor.
Mesela bunlardan biri Moncler ve Stone Island. Spor giyim konusunda moda sektörünü domine eden ve birbirine rakip olan iki İtalyan markasının rekabeti bırakıp bir araya gelmeye karar vermesi herkeste şok etkisi yarattı.
Moncler’in CEO’su Remo Ruffini ise bu birliktelik için “Hem İtalya hem de dünya olarak her şeyin belirsiz olduğu zorlayıcı bir dönemden geçiyoruz. Bu tür zamanlarda da geleceği şekillendirmek için yeni enerjilere ve başlangıçlara ihtiyacımız var. Biz Moncler ve Stone Island olarak gelecek nesiller için lüksü yeniden tanımlamak ve belirlenen kalıpların dışına çıkarak paylaştığımız ortak vizyonda yeni bir gelecek yaratmak istiyoruz” ifadelerini kullandı. Moda dünyasına yeni bir vizyon katmak amacıyla Moncler’e katılan Stone Island değişen dünyada güçleri birleştirmenin önemini de sembolize ediyor.
Bakalım bu birlikteliği başka hangi markalar izleyecek?
HARİKA BİR PLAYLIST
Hafta sonları evde kapalı kaldığımız bu günlerde farklı sound’lar dinlemek isterseniz Dior’un kreatif direktörleri Maria Grazia Chiuri ile Kim Jones’un Spotify listelerini dinlemenizi tavsiye ederim.
Hem defile müziklerinin etkisine girebileceğiniz, hem de dans edip hayal kurabileceğiniz harika birer playlist hazırlamışlar. Benim şu anki ruh halime çok iyi geldi. Bakalım siz de beğenecek misiniz?
Paylaş