Artık izole olma kapasitem doldu

Yasaklar sebebiyle oturacak, nefes alacak ve toplantı yapacak yer kalmayınca parklar kurtarıcımız oldu.

Haberin Devamı

Kahvesini, sandalyesini alan kendini sahile atıyor.

Mesela benim yeni toplantı lokasyonum Bebek Parkı.

Artık dijital toplantılar ve webinar’lardan kafamı kaldırıp dışarıya adapte olmak istiyorum.

Çünkü izole olma kapasitem fazlasıyla dolmuş durumda.

2 sandalye ve 2 sıcak içecek eşliğinde çıkan fikir alışverişlerinden çok mutluyum ama hava oturamayacak kadar soğuk olduğunda devrelerim yanmaya başlıyor.

Oturup toplantı yapacak bir yer olmaması, kafa kafaya verip proje üreteceğimiz uzun toplantı mekanlarının kapalı olması, bir tatlı ve kahve eşliğinde sohbet edilecek yerin bulunamaması sinirlerimi altüst etmiş durumda.

Eve sığamıyorum, dışarıda oturamıyorum...

Sonra kafamı dağıtmak için başlıyorum rapor okumaya.

Mesela en son Bof ve McKinsey & Company tarafında bu yıl 4’üncüsü düzenlenen    “Modanın Durumu” raporunda, koronavirüsün etkisiyle dramatik bir değişime uğrayan moda sistemi ve sektöründeki        yenilikler paylaşıldı.

Haberin Devamı

Raporda çok ilginç veriler var.

Mesela geleneksel sosyal medya etkileşim biçimleri artık çalışmıyor.

Firmaların sosyal medyadan fayda sağlayabilmesi için stratejilerini yeni düzene adapte            etmeleri gerekli.

Bu düzende “dikkat çalan” içerikler, hızlı alışveriş ve her ürün için ayrışan doğru sosyal medya mecrası önem                 taşıyacak.

Sektör her ne kadar sürdürülebilirlikten bahsetse de sürdürülebilir bir moda döngüsü için gerekli adımlar tam olarak atılmış değil.

Ancak tüketicinin baskısı ve doğaya verilen zararda gelinen durum sebebiyle firmalar yaklaşımlarını değiştirmek zorunda kalacak.

Dijitalleşme hep konuşuluyordu ama hiçbir zaman böylesine önem taşımamıştı.

Yatırımcılar yeni dijitali bir fırsat olarak görüyor.

Alışverişte kazanılan hız, tüketicinin ürünü satın aldığı süreci fazlasıyla değiştirdi.

Artık en küçük bir zaman kaybı tüketiciyi o alışverişten vazgeçirebiliyor.

Kişiye özel deneyim de artık yeterli değil.

Özel hissettiren alışveriş deneyiminin tüketiciye mesafe olarak çok yakın ve hızlı olması gerekiyor.

Teknolojinin ve Instagram’ın insanlar üzerindeki etkisi, reklam sektörü, yazılı basın ve marka planlamaları dahil tüm dengeleri altüst etmiş durumda.

Haberin Devamı

2021 birçok yeniliğe gebe olacak gibi gözüküyor.

Bakalım kimler buna ayak uydurup, kimler yok olmaya mahkum olacak...

Hep birlikte izleyip göreceğiz.

Yazarın Tüm Yazıları