Kış eğlencesi başladı

2016 kış yeme, içme ve eğlence sezonu geçtiğimiz hafta sonu açıldı. Yeni açılan ve yenilenen birçok otel, gece kulübü, bar ve restoran lezzet ve eğlence yarışına girdi.

Haberin Devamı

Kış eğlencesi başladı
Lobide Hüseyin Avni Lifij gibi ünlü Türk ressamlarının eserleri sergileniyor.

Erdal Aksoy’un sahibi olduğu Beşiktaş’taki dünyaca ünlü 5 yıldızlı otel Conrad İstanbul Bosphorus, sanat eserleriyle yeniden tasarlanarak hizmete girdi.
İş ve sanat dünyasının ünlü isimleri orijinal imzalı sanat eserleriyle dekore edilerek tamamen yenilenen Conrad İstanbul Bosphorus’un açılışında buluştu. Erdal Aksoy’un ev sahipliği yaptığı açılışa Avusturya Prensesi Camilla Von Habsburg’un yanı sıra Amerika Büyükelçisi John Holzer Bass, Atıl Kutoğlu, Erdal-Begüm Ayaydın, Nuri-Selin Has ve Tuğba Özerk’in de olduğu isimler katıldı.
Hilton Worldwide Üst Sınıf Otellerden Sorumlu Türkiye Bölge Müdürü Armin Zerunyan’ın hazır bulunduğu açılışta konuşma yapan Conrad İstanbul Bosphorus Genel Müdürü Andreas Jersabeck, sanatla iç içe 5 yıldızlı hizmet vereceklerini söyledi.

Haberin Devamı

Karaköy’de  lezzet ve  eğlence

İlk olarak iki yıl önce Kenan Doğulu konseri ile Alaçatı’da açılan ve ardından İstanbul’un popüler yeme içme ve eğlence adreslerinden Karaköy’de hizmete giren Madeo, kış sezonunu açtı.

Eğlencesiyle olduğu kadar yemekleriyle de iddialı olan Madeo, önceki gün yeni lezzetlerini tadım menüsü ile tanıttı.Aralarında sebzeli vongole çorbası, ördek etli lazanya ruloları, ızgara boğaz lüferi ve 16 saat pişmiş dana yanağın da olduğu menü, konuklardan tam not aldı. 


Cihangir’in yenisi

İstanbul’da Nezih Kebap, Del Mare Balık, Grey ve Bodrum’daki X-Beach gibi başarılı mekânları bünyesinde bulunduran Jüpiter Group, Cihangir’de “Hazine” adıyla yeni bir mekan daha açtı. Canlı müzik eşliğinde eğlenceleriyle dikkat çeken Hazine’de Şef Ömer Yıldız’ın hazırladığı lezzetli yemeklerin yanı sıra suşileriyle de iddialı olduğu kulağıma gelenler arasında.


Ödül yağdı

1897’den bu yana köklü lüks otel grubu olan Kempinski; Çırağan Palace Kempinski İstanbul çalışanlarını ödüllendirdi. Halkla İlişkiler ekibi Avrupa’daki Kempinski otelleri içinde “En İyi Sosyal Medya Kitle Gelişimi” ödülünü alırken, gelirler ve rezervasyon ile ön büro ekibi de başarılarıyla ödüle layık görüldü. Çırağan Palace Kempinski İstanbul’un Genel Müdürü Ralph Radtke, “Türkiye ve İstanbul turizminin tanıtılması açısından büyük rol oynayan bu ödüllerle, otelimizin başarısını da bir kez daha ispatladık” dedi.

 

Yazarın Tüm Yazıları