Paylaş
Ferit Şahenk’in sahibi olduğu Doğuş Grubu, D.ream (Doğuş Restaurant Entertainment and Management) adlı şirketle yeme-içme ve eğlence sektörüne girmişti. Bünyesinde 37 marka ve 75 lokasyon bulunan, son olarak Cihan Bingöl’ün sahibi olduğu 11 şubeli İtalyan restoran zinciri Mezzaluna’nın yüzde 70 hissesini satın alan D.ream, şimdi de şef Nusret Gökçe’nin İstanbul’da kurduğu Nusr-Et Steakhouse’un Ankara şubesini açtı.
Nusr-Et Steakhouse’un bu yeni şubesi, Kavak-lıdere’deki 1000 metrekarelik iki katlı bir binada, 350 kişilik kapasitesiyle hizmet vermeye başladı.
D.ream CEO’su Levent Veziroğlu, yurtdışında da şube açmayı planladıklarını söyledi:
“Nusr-Et markasını New York, Dubai, Londra gibi büyük metropollere götürmeyi planlıyoruz. Nusr-Et’i bu metropollerde bir Türk markası olarak konumlamak ve büyük bir başarı hikâyesi yazmakta kararlıyız.”
Mücevher sergisi
Fransız lüksünü tanıtmayı hedefleyen Comité Colbert’in İstanbul’daki etkinlikleri, 165 yıllık mücevher ve saatçilik markası Cartier’nin High Jewellery koleksiyonuyla hazırlanan “Modern Parçalar” adlı sergiyle devam etti. Cartier’nin Nişantaşı butiğindeki serginin açılışına iş ve sanat dünyasının ünlü isimleri katıldı. Rémy Martin Cognacs işbirliğiyle düzenlenen sergiye katılan konuklar, bir yandan mücevher ve saatleri incelerken, diğer yandan Rémy Martin VSOP ile yapılan kokteyllerin tadına baktı.
Sabaha kadar eğlence
Nişantaşı’nda Richie adlı bir gece kulübü açıldı. Vali Konağı ve Abdi İpekçi Caddesi’nin kesiştiği noktada bulunan mekân, led ışıklarla renklendirilen dekorasyonu ile dikkat çekiyor. Richie’nin müzikleri ise DJ Emre Doğuşlu’ya emanet.
Şehri yaşamaktan korkma!
10 yıldır okurlarıyla buluşan Trendsetter dergisinin adı “Trendsetter İstanbul” olarak değişti. “Şehri yaşamaktan korkma” sloganlı derginin yeni isimli ilk sayısı, önceki akşam Karaköy Bej’de kutlandı. Maya Medya Grubu’nun sahipleri Bige-Nevzat Çalışkan ve Şah Yaycı’nın ev sahipliğindeki kutlamaya Hakan Yıldırım, Bennu Gerede, Bilge Öztürk, Etel Baler, Indhira-Adnan Taşpınar, Rüzgar Çetin, Engin Altan Düzyatan-Özge Özpirinçci gibi ünlü isimler katıldı. Ana sponsorluğunu Smirnoff’un üstlendiği kutlamada barmen ve barmaid’ler tarafından sunulan “Smirnoff Cocktail Show” davetlilerden büyük ilgi gördü.
Ödüllü şişe
İstanbul Doors Group’un ünü Türkiye sınırlarını aşan markası Kitchenette’in Pepsi ile düzenlediği “Kitchenartist” adlı tasarım yarışması sonuçlandı. 461 tasarım arasında Yiğit Karagöz birinci oldu. 1000 TL değerinde hediye çeki ve fotoğraf makinesi kazanan Karagöz’e ödüllerini Levent Büyükuğur verdi. Karagöz’ün tasarımı, bir yıl boyunca Pepsi şişelerinde kullanılacak. Istanbul Doors Group işletmelerinde de bu şişeler servis edilecek.
İlk işbirliği
Yemek sipariş sitesi Yemeksepeti, Papyon adlı projesini hayata geçirdi. Üyelerine dışarıda yiyip içmeye dair her türlü bilgiyi, yorumu ve kolay rezervasyon yapabilme olanağını sunan Papyon.com, yayına başlar başlamaz Vodafone Red ile işbirliği yaptı. Sitenin Vodafone Red’lilere sunacağı indirim ve sürprizler, Karaköy’deki Liman Lokantası’nda, Mehmet Yaşin’in ev sahipliğinde düzenlenen yemekte açıklandı.
Paylaş