“Kara tren” imajı geride kaldı

SON yıllarda hızlı tren projeleriyle atılıma geçen TCDD, sosyal anlamda da kabuk değiştiriyor.

TCDD, kısa zaman önce kurduğu renkli halk oyunları ekibiyle “kara tren” imajını hafızalardan silmek için güzel bir adım attı. TCDD çalışanlarından oluşan halk oyunları grubu, ilk gösterisini TCDD’nin kuruluş yıldönümü nedeniyle geçtiğimiz günlerde Rixos Otel’de düzenlenen programda yaptı.
Rengârenk giysiler
Ulaştırma Bakanı Binali Yıldırım’ın da bulunduğu etkinlikte görücüye çıkan halk oyunları ekibi, izleyenlerin takdirini kazandı. Böylece TCDD çalışanları da folklor ekibiyle sosyal başarılarına bir yenisi ekledi. Rengârenk yöresel giysileriyle boy gösteren halk oyunları grubu, TCDD’nin 2023 hedefinin önemli simgelerinden biri haline gelecek gibi görünüyor.

Twitter müdavimi

AK Parti Adana Milletvekili Necdet Ünüvar, partisinde Twitter müdavimi vekillerin başını çekiyor.
Twitter’dan uzak kalamayan Ünüvar, bilgisayar başında olamadığı zamanlarda ise Blackberry’sinden tweet’liyor. Öyle ki Kenya’da temaslarda bulunan Ünüvar, oradan izlenimlerini de Twitter’dan paylaştı.
Kafeterya hızlı değil
Twitter üzerinden Meclis kafeteryasında yapılan patatesli gözlemeyi öven, teknoloji takipçisi vekil, garsonların hızını ise eleştirdi. Ünüvar’ın gündeme getirdiği Meclis kafeteryasındaki hizmet, internet kadar hızlı olsa ne güzel olurdu değil mi?

KORKU TÜNELİ
/images/100/0x0/55eb222ff018fbb8f8ad5e53
KIZILAY ile Çayyolu arasındaki tamamlanamayan metro hattında bulunan MTA istasyonu kaç zamandır yalnızca “alt geçit” olarak hizmet veriyor.
Trafik yoğunluğu nedeniyle “şehir içi otoban” görünümünde olan Eskişehir Yolu’nda karşıdan karşıya geçmek isteyen vatandaşlar, yoldaki alt ve üst geçitleri kullanıyor. Ancak, yarım kalan metro inşaatı gibi MTA istasyonundaki “korku tüneli” de yarım gün hizmet veriyor.
Önce cesaretini topla
Işıkları yanmayan ve bakımsızlıktan dökülen alt geçit, yalnızca gündüz saatlerinde kullanılabiliyor. Çünkü, geceleri karanlık nedeniyle “korku tüneline” dönüşen alt geçide girmek büyük cesaret gerektiriyor. Akşamları cesaret edip alt geçidi kullanmak isteyenler de cep telefonlarının ışığından faydalanıyor. Bazıları ise bundan dolayı tehlikeye aldırmadan araçların arasından karşıdan karşıya geçmek zorunda kalıyor. Sanırım alt geçide ışığı çok görenler için, ya trafik akşam saatlerinde duruyor, ya da kimse hava karardıktan sonra alt geçidi kullanmıyor.
“Aydınlatıcı” girişim
MTA alt geçidinin yanmayan aydınlatmalarına metro inşaatlarını üstlenen Ulaştırma Bakanlığı’nın el atması mı bekleniyor? Konuyla ilgili bürokratlar, “aydınlatıcı” bir girişimde bulunacak mı, bunu zamanla göreceğiz.
Yazarın Tüm Yazıları