Paylaş
Ortalama zekaya seslenir.
Bizdeki hangi kanal gibidiiir???
Durun isim verip çarşıyı karıştırmayayım şimdi, mevzuya dönelim...
10 gün önce Washington’da toplanan Nükleer Güvenlik Zirvesi’yle ilgili bir haber yaptı Fox News.
Kanalın iddiasına göre, zirvenin logosu İslam ülkelerinin bayraklarında yer alan hilal şekillerine benziyormuş.
Türkiye, Cezayir, Tunus ve Pakistan bayraklarıyla birlikte Nükleer Güvenlik Zirvesi’nin logosunu yan yana getirdiler ekrana.
Kanal, buradan hareket ederek zirveye İslami imajın damgasını vurduğunu söyledi.
Ben bu kadar zorlama, bu kadar paranoyakça bir haber daha görmedim.
Comedy Central’da The Daily Show’u yapan Jon Stewart balıklama atladı tabii olayın üzerine...
Fox News’un bu deli saçması haberiyle fena dalgasını geçti...
Önce zirvenin logosunun hidrojen atomundan esinlenilerek yapıldığını, Fox News’un hilal zannettiği şeyin ise atom çekirdeğinin hareketi olduğunu söyledi...
Sonra da bu kadar zorlamayla her logonun bir şeye benzetilebileceğinin çarpıcı bir örneğini verdi:
Fox News’un logosunu ters çevirip Naziler’in gamalı haçıyla yan yana yayınladı.
“Ne kadar benziyorlar değil mi” diyerek...
Son dönemde televizyonda rastladığım en akıllıca işlerden biriydi.
Fox News’un bu paranoyak yaklaşımı kısa süre öncesine kadar Türkiye’deki belli bir kesimde de fena halde yaygındı.
Her şeyi İslam ve şeriatla ilişkilendirmek modaydı.
Ama anlaşılan Fox News’un bu bakış açısını değiştirmesi daha zor olacak.
Kıvanç Tatlıtuğ 2 milyon, Costner 1 milyon dolar
Bir cips firması Kıvanç Tatlıtuğ’u reklamlarında oynatmak istemiş ve başarılı oyuncuyla bunun görüşmesini yapmışlar.
Tekliflerini iletmişler, düşündükleri bütçeyi söylemişler.
Kıvanç Tatlıtuğ parayı az bulmuş ve 2 milyon dolar istemiş firmadan.
Bunun üzerine cips firması ilginç bir yanıt vermiş Tatlıtuğ’a: “Kıvanç Bey, Kevin Costner bile 1 milyon dolar alıyor reklamda oynamak için, siz 2 milyon dolar
istiyorsunuz. Bu işte bir gariplik yok mu?”
Bunun üzerine ne olmuş?
Cips firması Kıvanç Tatlıtuğ’dan vazgeçmiş, onun yerine Beren Saat’le anlaşmış.
Deodoran reklamından sonra yakında cips reklamında da izleyeceğiz Beren Saat’i...
Aziz Yıldırım: Yaşar Paşa voleybol takımının başarısına ağladı
Önceki günkü yazım üzerine Yaşar Büyükanıt’tan telefon beklerken Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım aradı.
“Fenerbahçe Başkanı olarak beni, Fenerbahçe camiasını ve en başta da Yaşar Paşa’yı kırdınız” dedi, sonra da ekledi:
“Yaşar Paşa Beşiktaş’ı yendiğimiz için değil, seyirciyi selamlayan kadın voleybol takımımızın başarısına ağladı. Beşiktaş’ı biz hep yeniyoruz, onda duygulanıp ağlayacak bir şey yok ki...”
Ben de önemli olanın, emekli de olsa bir Genelkurmay Başkanı’nın ülkede bu kadar çok sorun varken böyle çabuk gözyaşı dökmesi olduğunu söyledim.
“Görevdeyken bu yazılar neden yazılmıyor acaba” sorusuna ise şu yanıtı verdim:
“Merak etmeyin başkan, görevde ya da değil herkes için her şey yazılıyor artık...”
Aziz Yıldırım’la tanışmamız böyle oldu...
Düzeltme...
Dün reklamlarda kullanılan şarkılarla ilgili yazımda o kadar çok firma ve şarkı ismi vardı ki, eşleşmelerde bazı hatalar olmuş...
Yaşar’ın oynadığı reklam filmi Fıratpen değil, Pakpen...
Demet Evgar ve Emre Karayel’in oynadığı ise Finansbank değil, ING Bank reklamı olacaktı...
Paylaş