En şık işbirlikleri

Bu hafta, son dönemin ön plana çıkan marka-tasarımcı ‘kolabrasyonlarından’ (işbirliklerinden) birkaçına göz atalım...

Haberin Devamı

Tasarımcı-marka işbirliği nedir? Ne işe yarar? 

En fazla bir-iki sezon sürer. Az sayıda parçadan oluşur. Ürünlerde ağırlıklı olarak tasarımcının tarzının ve fikirlerinin etkisi görülür. Etiketlenmesi ve paketlemesi de dahil olmak üzere farklı özellikler taşıyan, ‘az ve öz’, bu kapsül koleksiyonlar sayesinde belki bir daha asla elinize geçmeyecek tarzda ürünler edinirsiniz, bu da ‘yatırım yapmak’ demektir.
1. İki ikonik İngiliz marka bir arada: Fred Perry ve Marshall
İlk resmi birlikteliğini bu sezon bir kapsül koleksiyonla duyuran ikonik ikili, koleksiyonda dört polo tişörte ve iki ayakkabı tasarımına yer veriyor.
2. Superga ve ünlü blogger Mariano Di Vaio
Superga, temsil ettiği genç ve renkli yaşam stilinin öncülüğünü ünlü blogger Mariano Di Vaio ile sürdürüyor. Vaio, Superga’nın ikonik ayakkabı modeli 2750’yi kullandı. Ünlü blogger bu işbirliğinin detaylarını kişisel blog’u www.mdvstyle.com’da paylaştı.
3. H&M ve Balmain birlikteliği heyecan veriyor
H&M’in her sezon tekrarladığı bu tarz işbirliklerinden en heyecanla beklediklerimizden biri. 7 Kasım’da satışa çıkacak ürünleri hep beraber görecek ve yorumlayacağız.

Yazarın Tüm Yazıları