Güncelleme Tarihi:
VakıfBank Genel Müdürü Abdi Serdar Üstünsalih, “66 yıllık tecrübemizin yanı sıra dijital alandaki bilgi ve becerimiz sayesinde müşterilerimizi yakından tanıyoruz. VakıfBank için dijitalleşme artık bir kurum kültürü. Bu anlayışla müşterilerimizin hayatlarını kolaylaştırabilmek için özellikle son dönemde pek çok dijital ürünü devreye aldık.” dedi.
Doğrulama metoduyla ayrışıyor
VakıfBank’ın yüz tanıma teknolojisinde uyguladığı doğrulama metoduyla da ayrıştığına dikkat çeken Üstünsalih, “Uygulamayı kullanan kişinin yüzüyle, çipli T.C. kimlik kartından aldığımız biyometrik fotoğrafı eşleştiriyoruz. Bu şekilde kimlik doğrulamasını hızlıca gerçekleştiriyoruz. Bu uygulama da sektörümüzde bir ilk olma özelliği taşıyor” diye konuştu. “Kullandığımız teknolojilerle VakıfBanklı olmak çok yakında daha da kolaylaşacak” diyen Üstünsalih, “Şubeye gelmeden, VakıfBank Mobil uygulaması üzerinden anında ve ıslak imza olmadan VakıfBanklı olmak mümkün hale gelecek” açıklamasında bulundu.
“İyi müşteri deneyimi için çalışıyoruz”
Üstünsalih, sözlerini şöyle tamamladı:
“Finans dünyası yeni bir dijital çağ yaşıyor; merkezinde ise iyi müşteri deneyimi ve dijital konfor yer alıyor. Dijital rekabet deneyimi, kullanımı ve anlaşılması çok kolay yenilikler üzerinden gerçekleşiyor. VakıfBank olarak bu çağa öncülük ediyoruz. Dijital olgunluğumuzu iyi müşteri deneyimi için seferber ediyoruz. Müşterilerimize temassız bir dünya kurmak için çalışıyoruz. Dijital kapasitemiz, dijital zekâmız ve bilgi birikimimiz ile sürekli değişim ve gelişim peşindeyiz.”