Güncelleme Tarihi:
YouTube'un kiralık videolarının ömrü pek de uzun olmayabilir. Google'ın internet video servisi, kataloğuna " 3:10 to Yuma" gibi gişesi yüksek filmleri de ekleyerek, kullanıcıları kendine çekmeye çalışıyor. Ancak bu çabalar pek sonuç vermiyor gibi gözüküyor.
YouTube'un, kiralık videoların kaç kere oynatıldığını gösteren sayıları kaldırmasından sonra NewTeeVee.com bu sayılara ulaştığını söylüyor. Siteye göre "3:10 to Yuma" bir hafta içinde yalnızca 53 defa görüntülenmiş. "Saw" ise daha kötü durumda aynı zaman aralığında 40 defa izlenmiş. En çok izlenen film ise 1.421 ile "Precious." Bunun yanında en çok izlenen onuncu filmin görüntülenme sayısı ise yalnızca 235.
YouTube iletişim müdürü Anna Richardson, kiralama sisteminin pek iyi gitmediğini kabul ediyor. Richardson bu gidişi sistemin hala beta aşamasında oluşuna ve yeterli reklamı yapmamış olmalarına bağlıyor.
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR: YÜKSEK ÇÖZÜNÜRLÜKTE 80 MUHTEŞEM DUVAR KAĞIDI