Güncelleme Tarihi:
iyzievent’te konuşan iyzico Kurucu Ortağı ve CEO’su Barbaros Özbuğutu “Geçen yıl iyzico Korumalı Alışveriş ile dönüşümümüzün sinyallerini vermiştik. İnternetten alışverişi %100 güvenli hale getirmek için çalıştık. iyzico Korumalı Alışveriş, hem internetten satış yapanların hem de alışveriş yapanların güvenli, sorunsuz bir süreç yaşamasını mümkün kılıyor. KOBİ’lerin dijitalleşmesi için ürettiğimiz çözümleri, artık internetten alışveriş yapan herkesin güvenli ve konforlu bir deneyim yaşaması için de geliştirmeye devam edeceğiz.” dedi.
Şirketin internetten alışverişlerinde asistan görevi gören mobil uygulaması, yaşanan güven sorunlarını ortadan kaldırarak e-ticaret pastasını büyütmeyi amaçlıyor. Uygulamayı kullanan tüketicilerin şirketin Korumalı Alışveriş hizmetinden de yararlanarak 7/24 canlı destek alabileceğini ifade eden Özbuğutu sözlerini şöyle sürdürdü: “Nihai kullanıcılar 17 bin web sitesinden yaptıkları alışverişi yönetebilecek. iyzico mobil uygulamasıyla beraber, KOBİ’lerden sonra son kullanıcıların da dijitalleşmesini hızlandıracağız, online alışveriş deneyimini iyileştirirken Türkiye’de internetin GSYİH’sını artırmaya devam edeceğiz.”
Söz konusu mobil uygulaması ile kullanıcılar, iyzico üyesi web sitelerinden yaptıkları alışverişlerle ilgili 7/24 canlı destek alabilecek. iyzico mobil kullanıcıları tek tıkla alışveriş deneyimi için kredi kartlarını kaydetmenin yanı sıra, alışveriş sonrasında kargo takibini de uygulama üzerinden yapabilecek.