Güncelleme Tarihi:
Tüm operatörlerin iş birliğinde geliştirilen dijital şebekede havalimanında ilk çağrıyı yapan operatör olan Vodafone ayrıca, havalimanında yapay zeka teknoloji denemelerini gerçekleştiren ilk operatör de oldu.
Yapay zeka teknolojisi sayesinde abone yoğunluğu ve davranışlarına göre, sistem ve antenler kendi kendine yön değiştirerek ve optimizasyon yaparak abonelerin hizmeti hızlı şekilde alması sağlanacak. En yüksek teknolojiler ile kurulan bu dijital altyapı sayesinde havalimanı binalarında yolcular 4,5G hızında en kaliteli iletişim hizmetini deneyimleyebilecek.
Açıklamada görüşlerine yer verilen Vodafone Türkiye Üst Yöneticisi (CEO) Colman Deegan, toplam telekomünikasyon hizmetlerinin sunulmasında altyapının geliştirilmesinin önemli rol oynadığını ve Türkiye'yi yeni nesil teknolojilere taşıyacak altyapıyı inşa etmek için iş birliğinin kritik olduğunu vurguladı.