Vodafone'den Yeni Havalimanı için yapay zeka adımı

Güncelleme Tarihi:

Vodafoneden Yeni Havalimanı için yapay zeka adımı
Oluşturulma Tarihi: Ekim 29, 2018 15:50

Vodafone, İstanbul Yeni Havalimanı’nın dijital altyapısının geliştirilmesi çalışmaları kapsamında, havalimanının ilk çağrısını yapan ve ilk yapay zeka teknoloji denemelerini gerçekleştiren operatör oldu.

Haberin Devamı

Tüm operatörlerin iş birliğinde geliştirilen dijital şebekede havalimanında ilk çağrıyı yapan operatör olan Vodafone ayrıca, havalimanında yapay zeka teknoloji denemelerini gerçekleştiren ilk operatör de oldu.

Yapay zeka teknolojisi sayesinde abone yoğunluğu ve davranışlarına göre, sistem ve antenler kendi kendine yön değiştirerek ve optimizasyon yaparak abonelerin hizmeti hızlı şekilde alması sağlanacak. En yüksek teknolojiler ile kurulan bu dijital altyapı sayesinde havalimanı binalarında yolcular 4,5G hızında en kaliteli iletişim hizmetini deneyimleyebilecek. 

Açıklamada görüşlerine yer verilen Vodafone Türkiye Üst Yöneticisi (CEO) Colman Deegan, toplam telekomünikasyon hizmetlerinin sunulmasında altyapının geliştirilmesinin önemli rol oynadığını ve Türkiye'yi yeni nesil teknolojilere taşıyacak altyapıyı inşa etmek için iş birliğinin kritik olduğunu vurguladı.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!