Güncelleme Tarihi:
Vodafone, iki Vodafone’lu konuşurken şebeke problemlerinden dolayı konuşmanın kesilmesi durumunda, o konuşmanın bedelini kullanıcıya iade ediyor ve aboneyi kısa mesajla bilgilendiriyor.
Türkiye’de faaliyete geçtiği 2006 senesinden bu yana 4 milyar TL’yi aşkın teknoloji yatırımı yapan Vodafone, baz istasyonlarının sayısını da 5.200’den yaklaşık 22.000’e çıkardı.
Vodafone aboneleri, bu kampanyadan Vodafone Cep Merkezlerine gitmeden, cep telefonları üzerinden KAPSAMA yazıp 7000’e ücretsiz SMS atarak kampanyaya katılabiliyorlar. Tamamen mobil olarak tasarlanmış olan sistemde, konuşmanın kesilmesi halinde, sistem bunu otomatik olarak tespit ediyor ve bedel/dakika iade bilgisi aboneye SMS ile gönderiliyor. Aboneler kendilerine iade edilen dakikaları / TL’leri 24 saat içerisinde kullanabiliyorlar.
Kampanyanın tanıtımı için düzenlenen basın toplantısında bir konuşma yapan Vodafone Türkiye Bireysel Müşterilerden Sorumlu Başkan Yardımcısı Gökhan Öğüt, müşteri deneyimini ileriye taşımak için şebekelerini sürekli olarak geliştirdiklerini belirtirken, Vodafone ülkeleri arasında ve Türkiye’de bir ilk olarak hayata geçirdikleri bu kampanyayı başlatmaktan memnuniyet duyduklarını söyledi.