Güncelleme Tarihi:
Visa’nın yatırım kararı kendi ekosistemini açarak, küresel ölçekte milyonlarca tüketici için satınalma deneyimini yeniden tanımlamayı ve geliştirmeyi hedefleyen çok sayıda iş ortağını desteklemeye yönelik oluşturduğu global stratejisinin bir parçası. Konuyla ilgili açıklama yapan Visa İnovasyon ve Stratejik ortaklıklardan sorumlu Başkan Yardımcısı Jim McCarthy “Tüketici kredi ve internet alışverişi konularında uzman bir şirket olan Klarna ile birlikte online ve mobil ticaret deneyimlerinin, gerçek dünyada olduğu kadar kolay olması yönünde ortak bir vizyonu paylaşıyoruz. Visa, güvenli online ticaretin Avrupa’da pek çok müşteriye ulaşmasını sağlamak için yeni nesil iş ortakları ve ödeme sağlayıcılarıyla birlikte işbirliği yapıyor. Bu hedefe ulaşmak için Klarna ile de çok yakın çalışmayı istiyoruz.” dedi.
Klarna’nın kurucusu ve CEO’su Sebastian Seimiatowski ise Visa ile Klarna işbirliğinin doğal bir gelişme olduğunu belirterek işi şirketin de tüketici kredileri ve inovatif ödeme çözümleri geliştirmek için müşteriyi odağına almanın değerini çok iyi bildiğini söyledi ve şöyle devam etti: “Klarna müşterilerine ve işyerlerine en ileri ödeme çözümleri sunmak için çalışıyor. Visa ile işbirliğimiz global ölçekteki varlığımızı ve ürün portföyümüzü güçlendirmek için bize önemli bir fırsat sunacak.
Forrester’a göre, önümüzdeki yıllarda Avrupa’daki online satışlarda iki haneli büyüme bekleniyor. Birbirine bağlı cihazların sayısındaki artış ve mobil bağlantıdaki gelişmeler 2021 yılı itibariyle online satışların toplam perakende satışlarının yüzde 12’sine ulaşmasını sağlayacak. Bununla birlikte önümüzdeki 5 sene boyunca Batı Avrupa’da online perakende satışlarının yıllık ortalama yüzde 12 büyümesi bekleniyor.