Güncelleme Tarihi:
DM’lerdeki hızlı yanıtlar ve hoş geldiniz mesajları, basit bir otomasyon ve insani hizmet kombinasyonuyla kullanıcıları daha iyi sonuçlara yönlendirme konusunda işletmelerin işini kolaylaştırıyor.
Hoş geldiniz mesajları sayesinde işletmeler, DM sohbetleri başlatırken kullanıcıların ilk mesajı atmasını beklemeden onlara karşılama mesajı gönderip kullanıcı beklentilerini belirleyebiliyor, kişilere özel hoş geldiniz mesajları oluşturabiliyor. Hoş geldiniz mesajları, işletmelerin hizmet vermeye yönelik taahhütlerini ortaya koymalarını kolaylaştırırken DM üzerinden bir işletmeyle etkileşime geçme seçeneklerini bireysel kullanıcılara öğretiyor.
Hızlı yanıtlar, ister bir seçenek listesinden ayıklayarak, ister kullanıcıları belirli metin değerlerine doğru yönlendirerek, gelen bir DM’e verilecek en iyi yanıtları Twitter’daki işletmelere sunuyor.
Hızlı yanıtlar ile hoş geldiniz mesajları birlikte kullanıldığında, işletmeler bekleme süresini kısaltabiliyor ve kendileriyle iletişime geçme yollarını kullanıcılara öğretiyor. Örneğin, bir işletme temsilcisinin Twitter kullanıcılarından gelen mesajları görmesini beklemeksizin sorunların çözümü konusunda müşterilere daha kolay bilgi verilmesini sağlıyor, daha hızlı çözümler getiriyor ya da otomotikleştirilmiş hizmetler ile geçmişte daha zor olan işlem akışlarını basitleştirebiliyor.
MARKALAR İLE MÜŞTERİLERİ BİR ARAYA GETİRİYOR
Pizza Hut’ın da dahil olduğu bir grup şirket, bu özelliklerin kullanıldığı yeni DM deneyimlerini başlatıyor.
Pizza Hut Global’in Kıdemli Dijital Yöneticisi Baron Concor, Pizza Hut’ın yeni Twitter özelliklerine dair yorumlarını paylaştı: “Pizza Hut’ın yeni sosyal sipariş platformu, müşterilerimizin Pizza Hut’tan favori pizzalarını sipariş etmelerini kolaylaşıran bir başka örnek. Bu platform sayesinde tüketicilerimiz hızlıca sipariş verebiliyor ya da halihazırda bolca vakit geçirdikleri Twitter üzerinden bilgi alabiliyorlar.