Güncelleme Tarihi:
Türkiye’de e-ticaret pazarının TÜBİSAD verilerine göre geçtiğimiz yıl %37 oranında büyümesi, Amazon gibi küresel e-ticaret devlerinin yanı sıra bu kanallar yoluyla tüketiciye ulaşmak isteyen güçlü markaların da ilgisini çekiyor. Bulunduğu konum itibarıyla Orta Doğu pazarına açılan kapı görevi üstlenen Türkiye’de tüketicinin teknolojiye ve yenilikçi ürünlere olan merakı da tüketici elektroniğinde lider firmalar için önemli bir potansiyel oluşturuyor.
Anker de gelişmekte olan pazarlar arasında inovasyona duyduğu ilgiyle öne çıkan Türkiye pazarına doğrudan erişim amacıyla Türkiye ofisini açan global markalar arasına katıldı. Şirket, Türkiye'de distribütör olarak aksesuar tedarikçilerinden Sanal İletişim ile çalışacağını açıkladı. Teknoloji ürünleri ve ilgili tedarik zinciri yönetim hizmetleri alanında lider aksesuar tedarikçisi olarak 2011 yılından bu yana faaliyet gösteren Sanal, tüketici elektroniği alanında önde gelen markalarını perakende ve çevrim içi kanallar yoluyla tüketiciye sunuyor.
Anker Innovations çatısı altında Ar-Ge çalışmalarıyla tasarlanan şarj cihazları, Soundcore kulaklıklar, Eufy akıllı ev aygıtları, Nebula eğlence sistemleri ve Roav araç içi görüntüleme ürünleri bulunuyor. Bu ürünlerin tüketiciye ulaşacağı kanallar ise Hepsiburada, Amazon Türkiye, Samsung, Turkcell, D&R, Apple Premium Reseller mağazaları ve Teknosa olarak sıralanıyor. Şirket ayrıca Türk Hava Yolları ile yaptığı iş birliği kapsamında Shop&Miles üyeleri, ürünleri mil ile satın alabiliyor.