Güncelleme Tarihi:
TTNET’in başarısını, müşterilerinin talep ve beklentilerini yakından takip edip, ürün ve hizmetlerini bu değerlendirmeler paralelinde geliştirmesine borçlu olduğunu belirten TTNET Genel Müdürü Tahsin Yılmaz: “İnternet alanında temel amacımız, Türkiye’de herkesi internetle tanıştırıp dünyaya bağlamak. Biz, tüm çalışmalarımızı bu doğrultuda planlıyoruz. Abone sayımızın 6 milyona yükselmesi ve Point Topic listesinde onunculuğa ulaşmamız da doğru bir yerde olduğumuzu gösteriyor. Bu listede ilk 10’a bir Türk şirketinin girmesi, hakikaten çok gurur verici...” dedi.
Yılmaz, son olarak hayata geçirdikleri Günlük İnternet Paketi’ni de Türkiye’nin nabzını ölçerek biçimlendirdiklerini belirtiyor: “Ipsos KMG ile birlikte ‘PC ve İnternet Penetrasyon Çalışması adını verdiğimiz bir araştırma yürüttük. 38 ilde 24.800 hane ve işyeri ile yüz yüze görüşülerek yapılan bu araştırma toplam hane nüfusunun yalnızca %41’nin bilgisayar sahibi olduğunu, %32’sinin de internet bağlantısına sahip olduğunu gösterdi. 1,7 milyon hanede bilgisayar bulunuyor ancak internet bağlantısı bulunmuyor. 2,6 milyon hanede bilgisayar ve internet yok ama en az 1 tane bilgisayar kullanıcısı bulunuyor. Bu kişilerin interneti evlerinde değil ev dışı ortamlarda kullandıkları tahmin ediliyor. Bu gerçeklerden yola çıkarak oluşturduğumuz Günlük İnternet paketi ile öncelikle internet kullanıcısı olduğu halde evinde bağlantısı olmayan veya bilgisayarı olduğu halde internet kullanmayanlara fırsat sunmayı hedefledik. Kişilerin bütçeleri doğrultusunda internetten yararlanabilmelerinin önünü açıyoruz. Üstelik bununla da yetinmiyoruz, Bilgisayar Kampanyası gibi uygun fiyat ve taksit olanaklarıyla bilgisayar sahibi olma imkânı sunduğumuz farklı projelerle de bilgisayar sahipliğini artırmayı hedefliyoruz. Böylelikle internetin gücünden ve olanaklarından daha önce yararlanma imkânı bulamayanları da bu zenginliklerle dolu dünyanın içine çekmek istiyoruz. Sonuçta TTNET olarak tüm bu çalışmalarımızla Türkiye’nin dijitalleşmesine katkı sağlamayı amaçlıyoruz.”
Müşterilerinin gösterdiği talebin, doğru yolda olduklarının ispatı olduğunu belirten Tahsin Yılmaz, Günlük İnternet Paketi ile internet penetrasyonu açısından kentsel ve kırsal kesim arasındaki uçurumu da azaltmayı hedeflediklerini ifade ediyor: “İnternet bağlantısına engeller arasında finansal sebepler birinci sırada yer alıyor. Günlük İnternet Paketimiz, hiç internet bağlantısı olmayanlara ekonomik güçleri çerçevesinde internete bağlanma olanağı sunması açısından önemli… Ama biz, gerekçesi finansal olsun olmasın, internetle henüz tanışmamış ya da yeterince yararlanamamış önemli sayıdaki insanımızı dünyaya bağlayacak bir çözüm sunmuş oluyoruz. Bunu da Günlük İnternet Paketimiz ile yapıyoruz. Günlük İnternet, Bilgisayar ve diğer kampanyalarımızla birlikte 6 milyona ulaşan abone sayımızın gelecekte daha da artacağına inanıyor, müşterilerimize hak ettikleri kalitede hizmet sunmaya devam edeceğimizi taahhüt ediyoruz”.