Güncelleme Tarihi:
Pazarlama alanında dünyaca ünlü konuşmacıları ağırlayan “Turkcell Akademi Pazarlama Konferansı”nın beşincisi 13 Kasım’da gerçekleşiyor.
Time dergisi tarafından “Dünyanın En Etkili 100 İnsanı” arasında gösterilen, “Buy-ology” gibi kitapların yazarı Martin Lindstrom, dev markalara verdiği danışmanlık hizmeti ve konferansları ile “markalaşma” dendiğinde akla gelen ilk isimlerden biri…
Lindstrom, 13 Kasım 2012 tarihinde Swissotel’de iş ve pazarlama dünyasının önde gelenleri ve Turkcell çalışanlarıyla “Nöromarketing” konusunda bilgi ve deneyimlerini paylaşacak.
Danimarka asıllı Lindstrom, gerek Buy-ology, BRANDsense gibi best seller olmuş kitapları, gerek dünya devlerine verdiği marka danışmanlığı, gerekse her sene dünyanın dört bir yanında yaklaşık 1 milyon kişiye ulaştığı konuşmaları ile “marka” dendiğinde akla gelen ilk isim. İnsanların satın alma tercihlerini irdelediği Buy-ology kitabı için 3 yıl çalıştı ve 7 milyon dolar harcayarak pazarlama ve nörolojiyi harmanladı.
Markaların, duyguları ve dolayısıyla tüketici tercihlerini nasıl etkilediğini farklı bir bakış açısıyla anlatmayı başaran Lindstrom, halen New York’ta Lindstrom Company, Londra’da BRANDsense Agency şirketlerinin kurucusu ve CEO’su.
Turkcell Akademi’nin Pazarlama Konferansları, daha önceki senelerde Amerikan başkanlık seçimlerinde Obama zaferinin arkasındaki isim olarak tanınan David Plouffe, ünlü Amerikalı sosyolog Malcolm Gladwell, insan davranışları ve ekonomi üzerine yürüttüğü çalışmalarla ses getiren Dan Ariely’i ve sosyal medya uzmanı Charlene Li’yi ağırlamıştı.