Güncelleme Tarihi:
Dünyanın işyerinde öğrenme ve performans konusunda en büyük organizasyonu olan ASTD, Turkcell Akademi’yi, müşteri memnuniyeti ve bağlılığı süreçlerine kattığı değer kapsamında, sunduğu Müşteri 2.0 Gelişim Programıyla 2 dalda birden ödüllendirdi.
Türkiye’nin önde gelen teknoloji ve iletişim şirketlerinden Turkcell, kurumsal eğitim ve gelişim alanında da uluslararası başarılara imza atıyor. Dünyanın işyerinde öğrenme ve performans konusunda en büyük organizasyonu olan ASTD (American Society for Training & Development - Amerikan Eğitim ve Gelişim Derneği), Turkcell Akademi’yi “İşyerinde Öğrenme ve Gelişim” kategorisinde “Uygulamada Mükemmeliyet” ödülüne örnek gösterilirken, “Organizasyonel Öğrenme” kategorisinde ise “Uygulamada Mükemmeliyet” ödülüne layık görüldü.
Müşteri 2.0 Gelişim Programı ile şirket çalışanlarında, müşteri odağı ile iş yapma ve müşteri deneyimini iyileştirmeyi hedefleyen bir kültür değişimi yaratılması planlandı. Program ile en üst yönetimden en alt çalışana kadar herkesin bu kültürle çalışma modellerinin ve iş yapış şekillerinin gözden geçirilerek iyileştirilmesi ve müşterinin gözüyle süreçlerin tasarlanması ve çalışanlarda müşteri deneyiminin iyileştirilmesi yaklaşımının sürekliliği amaçlandı.
7 Mayıs’ta Denver’da düzenlenen ödül töreninin ardından konuşan Turkcell Akademi Bölüm Başkanı Banu İşci Sezen, ASTD gibi saygın bir kurum tarafından ödüllendirilmenin çok büyük gurur ve mutluluk olduğunu belirterek, “Turkcell olarak “insana yatırım” yaparak, değer ve fark yaratacağımıza inanıyoruz. Çalışanlarımızın gelişimine ve bu süreci sürekli kılabilmeye büyük önem veriyoruz. 2006 yılında Turkcell Akademi’yi kurarak “insana yatırım” kavramına yepyeni bir boyut kazandırdık. Teknoloji ve iletişimde liderliğimizin yanı sıra kendimizi bir “okul şirket” olarak konumlandırıyor ve ülkemizde de böyle algılanıyoruz. Aldığımız ödüller, çabalarımızın uluslararası düzeyde de fark ve takdir edildiğini gösteriyor. Bu ödülleri almaktan ötürü onur duyuyoruz” dedi.