Güncelleme Tarihi:
Geliştirdiği kablolu, kablosuz ağ ürünleri ile bilinen TP-LINK, Türkiye pazarında kısa sürede yakaladığı başarının ardından, doğrudan ve etkin hizmet zincirini geliştirmek, kullanıcılara ve dağıtım kanallarına daha yakın olmak amacıyla Türkiye Ofisi’ni kurdu.
Ağ Donanım Çözümleri Pazarı’nda 2010 yılının son çeyreğinde dünyada dağıtım kanalına en yüksek satışı gerçekleştiren teknoloji şirketi olan TP-LINK, Türkiye ofisini açtı. Böylece TP-LINK operasyonlarını doğrudan yönetecek ve Türkiye’deki kullanıcılarına daha yakın olacak.
TP-LINK Uluslararası İş Direktörü Jeffrey Chao, TP-LINK ürünlerinin 2008 yılından itibaren Türkiye’de satılmaya başlandığını, ürünlerin sahip olduğu yüksek fiyat/performans değeri ile kısa zamanda kullanıcılar tarafında önemli bir yer edindiğini , Türkiye’nin potansiyeli dikkate alınarak, daha etkin ve doğrudan hizmet sunmak, dağıtım kanallarına daha yakın amacıyla ülke ofisi kurulduğunu söyledi.
TP-LINK’in Türkiye’de 2011 yılının ilk 4 ayında ise, 302 bin adet ürünü dağıtım kanalına satarak, pazarda çok yüksek bir pay elde ettiğini belirten Chao, şöyle devam etti:
“Dünyada ve Türkiye’de çok hızlı bir gelişme gösteriyoruz. Araştırma Kuruluşu Stat’ın rakamlarına göre 2010 yılının 4’üncü çeyreğinde, Kablosuz ve ADSL ağ Donanım Çözümleri Pazarı’nda kanala yapılan satış gözönüne alındığında Dünyanın bir numarasıyız. Türkiye’de de, 2011 yılının ilk 4 ayında yakaladığımız ürün satış adedi ve bu adedin karşılığı olan 4 milyon 537 bin dolarlık parasal değer ile de Ağ Donanım Çözümleri Pazarı’nın en önemli oyuncularından birisiyiz. 2011 yılında da, Dünya ve Türkiye Pazarı’nda en iyi ürünleri en uygun fiyatla sunarak tüketicinin güvenine layık olmaya ve liderlik konumundaki yerimizi sağlamlaştırmak için çalışmaya devam edeceğiz. ”
Chao, TP-LINK’in dünya çapında 120 ülkede faaliyet gösterdiğini, buna karşılık özel önem verdiği 16 ülkede ofis açtığını vurgulayarak, bu ülkeler arasında Türkiye’nin de bulunduğuna dikkat çekti.
TP-LINK Türkiye Ülke Müdür Yardımcısı Ali Dinçer, TP-LINK’in Türkiye’de ofis açarak ülkeye güvenini ve verdiği önemi gösterdiğini ve faaliyetlerin büyüyerek devam edeceğini söyledi.
TP-LINK ofisinin açılmasına paralel olarak bir Çağrı Merkezi kurulduğunu da vurgulayan Dinçer şöyle devam etti:
“TP-LINK dünyada ve Türkiye’de en iyi ürünleri en uygun koşullarda sunarak kısa sürede çok hızlı bir şekilde pazar lideri konumuna geldi. Bu hızlı yükselişte, ürün kalitesi ve uygun fiyat politikası çok önemli rol oynuyor. Ürünlerimizin arıza geri dönüş oranı yüzde 1’in altında olmasına rağmen Türkiye ofisimizin bünyesinde bir Çağrı Merkezi kurarak ürünlerimizi kullananlarla doğrudan iletişime geçiyoruz. ‘444 1 925’ i arayanlara gün boyu çağrı merkezi hizmeti veriyoruz.”
Dinçer, TP-LINK’in Türkiye pazarına sunduğu yüksek teknolojiye sahip ürünlerin sayısı ve çeşidinin artacağını, TP-LINK destek hizmetlerinin de gelişerek devam edeceğini vurguladı.