Güncelleme Tarihi:
busuu'nun kurucusu ve CEO'su Bernhard Niesner, şirketin 2014 yılına ilişkin hedeflerini paylaşmak üzere Türkiye'ye geldi. Dünyada her gün 40 binden fazla yeni kullanıcıya ulaştıklarını belirten Niesner, busuu'nun eğitim metodolojisini şöyle anlattı: "busuu hem busuu.com üzerinden hem de iPhone, iPad ve Android işletim sistemli akıllı telefon ve tablet bilgisayarlardan indirilerek kullanılabiliyor. busuu’nun dil öğretme metodu, belirli bir konu etrafında fonksiyonel bir müfredata bağlı. Günlük hayata ait kelimeler ve anlatım tarzları seçiliyor, bu da kelimelerin daha kolay hatırlanmasına yardımcı oluyor. Ayrıca günlük hayatta kullanılabilecek en uygun grameri sunarak öğrenme sürecini kolaylaştırıyoruz. busuu kullanıcıları, pratiğini yapmak istediği lisanın anadilini konuşan kişiyle etkileşime geçiyor."
Türkiye’de hedef 2015'te 6 milyon üye
Türkiye'nin busuu dünyasında en önemli ülkelerden olduğunu vurgulayan Niesner, büyüme planlarını şöyle açıklıyor: "1.6 milyon Türk kullanıcı online ve mobil olarak busuu'ya bağlanıyor. Bu kullanıcıların yarısı internet sitesinden yarısı ise akıllı telefon ve tablet bilgisayarlarından busuu ağına katılıyorlar. 2014 yılında yüzde 100 büyüme ile Türkiye'de 3 milyon kullanıcıya ulaşmayı hedefliyoruz. Bu 3 milyonun 1.2 milyonunu web üzerinden, 1.8 milyonunu ise mobil üzerinden üye yapmayı hedefliyoruz. 2015'te ise üye sayımızı 6 milyon kişiye ulaştırmayı hedefliyoruz. Yine bu 6 milyonun 2.5 milyonunu web üzerinden, 3.5 milyonunu ise mobil üzerinden üye yapmayı hedefliyoruz. İnternet kullanımında dünyada ilk 20 ülkeden biri olan Türkiye, iOS ve Android uygulamalarını indirmede de ilk 10'da bulunuyor."