Güncelleme Tarihi:
110 milyondan fazla kullanıcı sayısına sahip olan Snapchat, filtre öneri sistemini geliştirmek için çalışmalar yapıyor. Snapchat, Filtre öneri sistemindeki nesne tanıma yeteneklerini geliştirdi. Objektifin önünde bulunan nesnenin insan, hayvan veya yemek mi olduğunu tanıyabilecek. Objektifin önündeki nesneye göre filtreler önerilecek. Bu özelliğin geleceği Snapchat’in çatı şirketi Snap tarafından doğrulandı.
Açıklamada kullanıcılara dağıtımın geçtiğimiz hafta başladığı da yer alıyordu. Hayvanlar, yemekler, hatta plajlar gibi mekanlar yeni filtreleri tetikleyen nesneler arasında yer alıyor. Snap, bu listeye ilerleyen zamanlarda yeni seçeneklerde eklemeyi planlıyor. Snapchat’in artırılmış gerçeklik ve nesne tanıma teknolojilerini giderek daha hızlı kullanması Instagram ile olan rekabette önüne geçmesini sağlayabilir.