Güncelleme Tarihi:
"Koronavirüs sürecinde yeme-içme sektörü ciddi bir yara aldı. Biz de bu süreçte dijital menü uygulamasını iş birliği yaptığımız restoranlara ücretsiz olarak sağlayarak sektöre ekonomik açıdan destek sunacağız." sözlerini kaydeden Mynu Türkiye Genel Müdürü Mehmet Onlu, platformu şöyle anlattı:
"Ayrıca müşterilere de daha sağlıklı ve güvenli bir restoran deneyimi yaşatmayı amaçlıyoruz. Restoranlar Mynu ile sağlanan online menü ile yemeklerin görsel ve içerikleri en iyi şekilde sunarak, çalışan ve müşteri arasındaki sosyal mesafeyi azaltarak daha iyi ve daha hızlı hizmet verebilecek. Bu sayede bir masada daha az zaman harcayarak daha fazla müşteri ağırlanabilecek. Ayrıca menü kullanıcının kullandığı dile otomatik çevrileceği için yabancı diller yüzünden oluşan iletişim problemleri de yaşanmayacak."
Mynu’nun doğuşunun 2015 yılına uzandığını belirten Onlu, araştırma yaptıklarında özellikle Uzakdoğu’da uygulamalar üzerinden sipariş ve ödemenin standart bir hizmet olduğunu gördüklerini söyledi ve hem misafirler hem de restoranlar için bu hizmeti Türkiye’de hayata geçirmeye karar verdiklerini kaydetti.
MYNU nedir ve nasıl çalışır?
Mynu bir garson beklemeden anında restoran menüsünü gösteren bir uygulama ve web çözümü... İş birliği içinde olduğumuz restoranlara giden konuklar masanın üzerindeki karekodu taradığında menüyü kendi dilinde fotoğrafları ve içerdiği alerjenler gibi detaylarla görüp anında sipariş verebiliyor. Sipariş anında mutfağa gönderiliyor. Yemeğiniz bittiğinde ise ödemenizi online olarak yapabildiği için beklemek zorunda kalmıyor. Ayrıca ödeme sırasında garsonlara bahşiş de eklenebiliyor. Mynu özellikle bu günlerde konuklar ve çalışanlar için riskten kaçınmak için temassız bir çözüm olarak daha fazla değer kazanıyor.