Güncelleme Tarihi:
2012’ye hızlı bir giriş yapan Philips TV, 8 yeni ürününü kullanıcıların beğenisine sunmaya hazırlanıyor.
Smart TV satışlarında 2012’de büyük bir artış beklediklerini söyleyen Philips Akıllı TV ve Ürün Strateji Bölüm Başkan Yardımcısı Pieter Vervoort, “Daha şimdiden Smart TV kullanıcılarının yüzde 60’ı, bir ay içerisinde en az 50 kez Smart TV özelliklerini kullandı” diyor.
Televizyon pazarını son birkaç yıldır etkisi altına alan Smart TV teknolojisiyle Philips TV kullanıcıları, istedikleri her türlü yayın içeriğine erişebilme şansını elde ediyor. Ayrıca bu teknoloji kullanıcılara, sosyal mecra kullanımı, sinema keyfi ve kişiye özel program seçenekleriyle klasik bir televizyondan çok daha fazlasını sunarak, izleme alışkanlıklarını değiştiriyor.
4000, 5000 ve 5500 serilerinde, ekran boyutları 32 inç ila 60 inç arasında (32-37-39-40-42-46-47-52-55-60) geniş bir yelpazeye sahip. 5000 serisi ve üst modellere entegre edilmiş Wi-Fi bağlantısı sayesinde kullanıcılar, internette gezinebiliyor. Yüksek kalitede 3D hizmeti veren 5500 serisinin farklı bir özelliği ise 2D görüntüyü 3D’ye çevirebilmesi.
6000, 7000, 8000 serileri, kullanıcılara Skype yoluyla sesli ve görüntülü olarak sevdikleriyle konuşabilme imkanı sağlarken; Philips TV markasına özel ambilight teknolojisi ile TV ekranını genişleterek görüntü kalitesini artırıyor ve ev ortamında tam bir sinema atmosferi yaratılmasını sağlıyor.