P&G'nin veri analitiğindeki beyni Türkiye'ye geliyor

Güncelleme Tarihi:

P&Gnin veri analitiğindeki beyni Türkiyeye geliyor
Oluşturulma Tarihi: Nisan 11, 2018 14:54

Gillette, İpana, Orkid, Prima gibi hızlı tüketim ürünleri pazarının lider markalarının geliştiricisi Procter and Gamble (P&G), 16-19 Nisan 2018 tarihleri arasında İstanbul’da düzenlenecek Global Girişimcilik Kongresi’nde yeni dünyada değişen tüketici alışkanlıklarıyla şekillenen inovasyon ve girişimcilik dünyasına ışık tutmaya hazırlanıyor.

Haberin Devamı

Kongre nedeniyle Türkiye’ye ilk kez gelecek olan P&G Global Veri Yöneticisi (CDO) Guy Peri, P&G’nin inovasyona yön veren veri analitiği alanındaki beyni olarak kabul ediliyor. 17 Nisan Salı günü “Yaşam Trendi İnovasyonları” başlıklı programın “Tüketici Odaklı Veri” adlı oturumunda konuşacak Peri, pazarlama, satış, e-ticaret, ürün geliştirme ve ürün tedarik zinciri gibi farklı alanlarda kullanılan veri analitiği çözümlerini uygulayan P&G Veri Bilimi bölümünün de lideri olarak tüketici trendlerindeki değişime açıklık getirecek.

Uluslararası bir organizasyon olan Global Girişimcilik Kongresi’nin Türkiye’deki destekçileri arasında olan P&G Türkiye, panellerde yöneticileriyle yer alarak dijitalleşme ile yeniden şekillenmeye başlayan girişimcilik dünyasına inovatif uluslararası bir şirket bakış açısını yansıtacak. Şimdiye kadar 9 ülke dolaşan Global Girişimcilik Kongresi’nin İstanbul’da gerçekleşecek 10’uncu ayağında 170 ülkeden binlerce kişinin katılım göstermesi bekleniyor.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!