Güncelleme Tarihi:
Sektörde trendleri belirleyen yeni ürünlerin yanında, Türkiye'de ve dünyada değişen tüketici alışkanlıkları, sosyal medya kullanımı, e-ticaretin büyüme potansiyeli, iş hayatında teknolojinin kullanımı, son teknoloji trendleri ve Lenovo'nun bu süreçteki yerinin konuşulduğu toplantı yoğun ilgi gördü. Toplantıda özellikle günümüzde ve gelecekte belirleyici teknoloji eğilimlerinin başında gelen yapay zeka, nesnelerin interneti ve üç boyutlu yazıcılarla ilgili de dikkat çekici bilgi, veri ve öngörüler paylaşıldı.
Sarıkaya'nın sunumda verdiği bilgilere göre, Türkiye'de internet kullanıcı sayısı 66.4 milyona ulaşırken, mobil internet kullanıcı sayısı ise 55.3 milyonu buldu. İnternet kullanımında kadın erkek dağılımı birbirine yakın seviyede iken, gençlerin önde olduğunu görüyoruz. Sosyal medyadaki rakamlar da oldukça çarpıcı. Facebook'ta 44 milyon aylık kullanıcı, Twitter'da 13.5 milyon aylık kullanıcı rakamlarına ulaşmış Türkiye'de bu mecralara yönelik yüzde 90'lar oranındaki mobil kullanım ile de dünyada bu alanda 7'nci sıradayız.