Güncelleme Tarihi:
Kurulan stratejik ortaklığın odağında, küresel ölçekte büyüyen programatik doğal reklamcılık pazarı yer alıyor. Bu kapsamda AppNexus da, Ligatus'un uluslararası ağı sayesinde oluşturulacak değerli sinerjilerden yararlanacak. Gruner + Jahr'ın bir iştiraki olan Ligatus, aralarında Almanya, Avusturya, İsviçre, Fransa, Belçika, Hollanda, İspanya, İtalya ve Türkiye'nin de olduğu dokuz Avrupa ülkesinde faaliyet göstermekte ve her ay yaklaşık 31 milyar reklam gösterimi yapan 1.200'den fazla web sitesini ağında bulunduruyor.
Ligatus , AppNexus ile kurduğu ortaklık ile programatik doğal reklamcılık pazarında yer alacak. Doğal reklam formatları Avrupa’da reklamverenler tarafından giderek daha fazla rağbet görürken, bunun en temel nedeni rahatsız edici olmayan reklamların özellikle de banner körlüğü (banner blindness) olan ve reklam engelleyici yazılımlar (ad blockers) kullanan hedef kitleler ile kurulacak olan dijital iletişimin iyileştirilmesi ve etkili bir iletişimi teşvik ediyor.