Güncelleme Tarihi:
LG’nin çalışması “House of Cards”, markalı içerik kategorisinde AME Ödülü’nün sahibi oldu. Kendi alanındaki en prestijli ödüllerden birisi olan AME Ödülleri (Etkin Reklam ve Pazarlama) küresel çapta pazarlama stratejisi, yaratıcı konsept, prodüksiyon değeri ve en önemlisi de kampanyanın etkinliği gibi kıstaslara göre belirleniyor.
İlk olarak geçtiğimiz bahar döneminde YouTube platformundan yayınlanan kampanya videosu, internet üzerindeki birçok farklı site üzerinden toplamda 100 milyon izlenme sayısına ulaştı. Profesyonel kart toplayıcı Bryan Berg’in, dakikada 1000 devir hızında çalışan LG Centum System çamaşır makinesinin üzerine, iskambil kartlarını kullanarak 3 metre 30 santimetre yüksekliğinde bir kule yapmaya çalıştığı bu video, Berg’in aynı zamanda 12 saat içinde kurulan dünyanın en yüksek iskambil kulesi rekorunu kırmasını da sağladı.
LG Electronics Beyaz Eşya ve İklimlendirme Çözümleri Pazarlama Bölümü Başkan Yardımcısı Han Chang-hee konuyla ilgili yaptığı değerlendirmede şunları söyledi: “AME Ödülleri gibi prestijli bir organizasyondan böyle önemli bir ödül aldığımız için tüm jüriye minnettarlığımızı bildiririz.”