Güncelleme Tarihi:
Picture-on-Wall tasarımı, Dolby Vision ve Dolby Atmos teknolojilerini barındıran performansıyla geleneksel TV seyretme alışkanlığını bir üst seviyeye çeken LG OLED TV serisi, akıllı tv platformu webOs sayesinde Youtube gibi internet video platformu ve Netflix,YouTube ve Amazon Prime Video gibi dijital içerik üreticilerinin sunduğu dijital içerik koleksiyonuna daha eğlenceli ve interaktif şekilde ulaşmanızı sağlıyor.
Son yıllarda Netflix, Amazon ve ücretli platformların artmasıyla birlikte ülkemiz de dahil olmak üzere tüm dünyada TV izleme oranları ciddi şekilde arttığının ve alışkanlıkların evirildiğinin göstergesi. Yapılan araştırmalara göre Avustralya’da 16 milyon kişiye ulaşan TV yayınları yaklaşık 4 milyar dakikadan fazla izleme oranına sahip. Çıkan sonuçlar; Avustralyalılar’ın barbekü yerine bir televizyon setine sahip olma olasılığının % 30 daha yüksek olduğunu gösteriyor.
Sektörün profesyonelleri, televizyonu oldukça interaktif bir geleceğin beklediğini, her bir seyircinin izlemek istediği içeriği yayına verildiği anda seyretmek isteyeceğini düşünüyor. Hatta, gündeme ilişkin canlı yayınlar dışında geleneksel TV yayınlarının, kaliteli dijital içeriklerinin gölgesinde kaldığı daha şimdiden hissediliyor. Dijital teknoloji pazarındaki büyük resmi yorumlayan sektör yetkilileri, TV'lerin giderek daha akıllı ve daha yetenekli teknolojiyle donatılacağını ve kullanıcıların da akıllı teknolojinin etkisini her geçen gün daha fazla hissedeceğini belirtiyorlar.