KVK, Apple ile anlaşarak iki yetkili servis açtı

Güncelleme Tarihi:

KVK, Apple ile anlaşarak iki yetkili servis açtı
Oluşturulma Tarihi: Ağustos 14, 2016 16:45

Tamir edilmesi gereken iPhone’lar için Apple’dan randevu alabilmek büyük mesele. Bu sorunu çözmek için harekete geçen KVK, Apple ile anlaşarak iki yetkili servis açtı. İstanbul Beşiktaş ve Erenköy’de açılan bu servislerle bozulan cihazların tamiri 1 saate kadar iniyor.

Haberin Devamı

APPLE ürünlerinden özellikle iPhone’ları tamir ettirmek için internet sitesi üzerinden randevu almak gerekiyor. Ancak bu randevuyu almak sanıldığı kadar kolay değil. Açılan yeni günler için randevular dakikalar içerisinde doluyor. İstanbul’daki Zorlu Center ve Akasya AVM’deki mağazalar için alınabilen bu randevular için yeni bir alternatif daha doğdu. Mobil iletişim ürünlerinin satış ve satış sonrası hizmetini sunan KVK, Apple ile anlaşarak ‘yetkili servis’ noktalarını açmaya başladı. İlk etapta İstanbul’da iki farklı yetkili servis noktası açan şirket, tamir edilecek iPhone ve Mac modelleri 1 saat içinde tüketicilere teslim ediyor.

KVK, Apple ile anlaşarak iki yetkili servis açtı

Haberin Devamı

DEĞİŞİM STOĞU VAR
KVK’dan aldığımız bilgilere göre Apple’ın yetkili servisi şu anda İstanbul’da Beşiktaş ve Erenköy’de hizmet vermeye başladı. Bu yetkili servislerin en büyük özelliği ise Türkiye’de Apple mağazaları dışında değişim cihazı stoğu ile çalışıyor olması. Beşiktaş ve Erenköy’deki KVK merkezlerine giden Apple müşterileri, arızalı olan cihazları yenisi ile değiştirebiliyor. Bu sayede ise tüketicilerin sorunu en kısa 1 saat en uzun ise bir gün içerisinde çözülüyor.

RANDEVUSUZ ÇALIŞIYOR
KVK’nın Apple yetkili servisi hem randevulu hem de randevusuz olarak çalışıyor. Gitmek istenilen servisi KVK’nın web sitesindeki telefon numarasından arayarak randevu alınabiliyor. Ancak randevu almayanlara da hizmet veriliyor. Randevu alan müşterilerin sorunları 1 saat içinde çözülüyorken, randevusuz olarak servise gelen kullanıcılara aynı gün içinde çözüm sağlanıyor. Ücretli onarımlarda fiyat için onay bekleme, iPhone bul özelliğinin müşteriler tarafından kapatılmaması gibi müşterilerden kaynaklanan gecikmelerin hariç tutulduğunda ortalam teslimat süresi 1.1 gün şirketten paylaşılan bilgiler arasında.

Yılda 3.5 milyon ‘cep’ tamir ediliyor

ANKARA, İzmir, Adana, Antalya, Trabzon ve İstanbul Bakırköy’de de KVK’nın servis noktası bulunuyor. Ancak KVK’dan aldığımız bilgilere göre servis ağının ihtiyacı halinde orta vadede yeni noktalarda hizmet vermek için servis noktaları açılması planlanıyor. Yılda 12 milyon adet civarında akıllı telefon satışı gerçekleştirilen Türkiye’deki tamir pazarı da oldukça dikkat çekici. Paylaşılan bilgilere göre Türkiye’de yılda 3-3.5 milyon adet civarında akıllı telefon tamir ediliyor. Başka bir deyişle satılan her dört telefondan biri tamir için servislere götürülüyor. Tamirat için servislere ödenen ortalama ücret 200 TL. En çok hasar alan parçaların başında ise ekranlar geliyor.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!