Kaspersky Türkiye distribütörünü seçti

Güncelleme Tarihi:

Kaspersky Türkiye distribütörünü seçti
Oluşturulma Tarihi: Haziran 23, 2011 14:29

Güvenli içerik ve tehdit yönetimi çözümleri lideri Kaspersky Lab, Türkiye’deki ana distribütörünü seçti. Bundan sonra Kaspersky Lab’in bireysel güvenlik ürünlerini Türkiye pazarına E-Data Teknoloji sunacak.

Üstün korumalı ürünlerini 150’ye yakın ülkede müşterilerine sunan dünyanın lider Moskova merkezli yazılım devi Kaspersky Lab, bugün yaptığı basın toplantısı ile bireysel güvenlik ürünlerinin Türkiye pazarına E-Data Teknoloji tarafından sunulacağını açıkladı.

Basın toplantısına Kaspersky Lab Orta Doğu ve Türkiye Yönetici Direktörü Tarek Kuzbari, E-Data Teknoloji Genel Müdürü T. Fatih Mutlu ve Kasperksy Lab Türkiye Pazarlama Müdürü Pınar Uylum Terzioğlu katıldı. 
 
Ulusal ve uluslararası pek çok teknoloji şirketine distribütörlük hizmeti veren  E-Data ile bireysel ürünlerin pazarlaması konusunda birlikte çalışacak olmalarından mutluluk duyduklarını söyleyen Kaspersky Lab Orta Doğu ve Türkiye Yönetici Direktörü Tarek Kuzbari konuyla ilgili olarak yaptığı açıklamada “Bugün burada Türkiye pazarındaki bireysel ürünlerimizin yeni distribütorünü açıklamak için  toplanmış bulunmaktayız. Bundan böyle Türkiye pazarında çok daha iddialı olacağız. Bu nedenle birlikte çalışacağımız iş ortaklarımızın daha uzun soluklu olması için oldukça titiz davranıyoruz. Geçmişten gelen bir iş ortaklığımız olan E-Data, bugünden itibaren bireysel ürünlerimizin Türkiye’deki dağıtıcısı olacaktır. E-Data ile yaptığımız yeni anlaşmayla iş ortaklığının Kasperksy Lab olarak hem bizi hem de pazarı daha da büyüteceğine inanıyoruz” dedi.
 
E-Data’nın, geniş dağıtım ağı ile Kaspersky ürünlerinin son kullanıcıya hızlı ve doğru bir şekilde ulaşmasını sağlayacağını söyleyen Tarek Kuzbari sözlerine şöyle devam etti: “Türkiye Kaspersky Lab için potansiyeli çok yüksek bir ülke. Bu nedenle bölgeye yönelik yatırımlarımızı her geçen gün artırarak devam etmeyi planlıyoruz.”
 
Bireysel ürün gamı ile Türkiye pazarında ilk sıralarda yer alan Kaspersky Lab’in E-Data ile daha da geniş bir kitleye daha hızlı ulaşacağını söyleyen Kaspersky Lab Türkiye Pazarlama Müdürü Pınar Uylum Terzioğlu yapılan işbirliği hakkında şunları söyledi: “Türkiye’deki bireysel kullanıcı her geçen gün daha da bilinçleniyor. Gerek ürünlerimiz gerekse önerilerimiz ile bireysel kullanıcının tüm ihtiyaçlarını karşılıyoruz. E-Data ile yaptığımız işbirliği ürünlerimizin ve çözümlerimizin son kullanıcıya en doğru şekilde gitmesini sağlayacaktır.”
 
Kaspersky Lab ile çalışacak olmalarından büyük heyecan duyduklarını söyleyen E-Data Teknoloji Genel Müdürü T. Fatih Mutlu ise şunları söylüyor: “Sektördeki deneyimimiz ve hizmet verdiğimiz müşterilerimiz ile her geçen gün daha da büyüyoruz. Bu yeni işbirliğimiz ile sadece şirketimizin değil, aynı zamanda Kaspersky Lab’in de Türkiye pazarında daha da büyümesini sağlayacağız. 1.500’den fazla iş ortağımızla bu amaca ulaşmamız bizim için hiç de zor olmayacak. Kaspersky Lab gibi dünyaca başarılı bir şirketin distribütörlüğünü yapacak olmamız ise gücümüze güç katacaktır. “Yaptığı konuşmada Türkiye pazarında IT Kanal İş Ortağı olarak Penta ve Arena ile çalışacaklarını belirten Mutlu “Türkiye teknoloji sektörünün en önemli dağıtım kanallarına sahip Penta ve Arena ile Kaspersky Lab ürünleri kullanıcıya doğru ve güvenli şekilde ulaşacaktır” dedi.  
 
Türkiye’de giderek daha da büyüyor
 
Türkiye Ofisi’ni İstanbul’da 2008 yılında açan Kaspersky Lab, E-Data ile pazar payını önümüzdeki dönemde daha da artırmayı hedefliyor. Sadece bireysel ürün pazarında değil kurumsal pazarda da payını artırmayı planlayan Kaspersky Lab, Türkiye kurumsal pazarındaki büyüme potansiyelini karşılamak amacıyla geçtiğimiz günlerde farklı bir stratejik model benimseyerek Türkiye Ofisi yönetim yapısında değişikliklere gitmişti.
 
Global olarak 2010 yılı itibariyle bireysel ürün pazarında üçüncü, kurumsal pazarda ise 4. sırada yer alan Kaspersky Lab; 2010 yılında global olarak 2009’a göre yaklaşık %38 büyürken; Türkiye’de ise 2010’da bir önceki yıla göre %18.3 oranında büyüme gösterdi. Kaspersky Lab Gelişen Pazarlar Bölgesi satışlarının  %55’ini bireysel ürün alanında, %45’ini ise  kurumsal alanda gerçekleştiriyor.
 
Kaspersky Lab, geçtiğimiz aylarda Amerikalı BT araştırma şirketi Gartner tarafından hazırlanan “Pazar Payı: 2010 Dünya Çapında Güvenlik Yazılımı” raporuna göre ise dünyanın en büyük 3. tüketici BT güvenliği yazılım tedarikçisinden biri.
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!